{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

Hævn karakter osv. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen..

Ja jeg ved ikke hvor mange dette har været oppe på forumet, men jeg har behov for at skrive det her og håber på lidt feedback..

Sagen er den at jeg i dec. mdr. gav en middel stemme til en pony her inde, da jeg ikke synes at hendes billeder plus tekst var noget at råbe hurra for og det skriver jeg også på en pæn måde til pigen..
Her til aften opdager jeg så at hun har smidt en lav bedømmelse til mine 3 heste. Dette bliver jeg utrolig sur over og går starks ind på hendes ponys profil og skriver til hende at det var noget barnep.. det der efter min mening, men at jeg da utrolig gerne ville høre hvorfor hun vælger at give dem lav.. Jeg sidder lidt og tænker lidt over det hele, og vælger at skrive en privat besked til pigen, hvor jeg siger til hende at jeg har slette min bedømmelse til hendes pony og at jeg har givet hende en udstemme for hævnkarakter.....'
Ja det er måske dybt latterligt, men gjort er gjort nu..
Har jeg gjort noget helt dumt her, eller er jeg ikke helt på dybt vand??

Line

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hævn karakter osv.
  • #1   21. feb 2011 Spørger jeg også?

HVORFOR er karaktererne ved ens hest SÅ vigtigt?
    Er det ikke det at man selv kender den og synes den er igennem fantastisk og smuk, som tæller?

• #2   21. feb 2011 Ja hvorfor.. Godt spørgsmål.. Jeg bliver sur over det fordi det er en hævn bedømmelse, hvis du vil så gå ind på Katangas profil og fortæl mig om du synes at denne profil er til en lave bedømmelse side??

Synes at hestegalleri er blevet en ærgelig hjemmeside, da der for ofte sker negative ting her inde. Folk har simpelthen så travlt med at hakke hinanden ned og jeg kan det, og det, og det og du kan INTET.. Er i chok over at det bare bliver ved ogved med at være sådan her inde.. Og det er også af den grund jeg ikke har brugt hestegalleri i et stykke tid. Og nu vælger jeg så at rive op i det, da jeg har fået nok af alt det negative!!

• #3   21. feb 2011 Fordi det er skide træls og barnligt, når man har brugt meget tid på sin profil.... har af selv samme grund valgt bedømmelser fra, fordi folk ikke kan finde ud af det og bruger det som hævn.. Så er helt enig med dig

• #4   21. feb 2011 Tak Tanja.. Jeg tror også at det ender med at jeg vælger bedømmelser fra ved mine heste..

• #5   21. feb 2011 nogle folk herinde kan bare ikke finde ud af det.. og admin gør ikke noget ved det... det burde bare ikke være rigtigt!!!

• #6   21. feb 2011 Og NEJ din profil fortjener bestemt ikke en lav

• #8   21. feb 2011 jeg kan altså heller ikke helt forstå, hvorfor man hidser sig sådan op over en "måske ikke retfærdig bedømmelse".

Hvorfor ikke bare være den voksne og ignorer det?

Der vil ltid være meget snakken omkring det ene og andet med SÅ mange piger på et site.. Og det gør da ikke sagen bedre at det er hestepiger smiley

Spring op og fald ned på det. Du ved jo dine heste er skønne, så pyt skidt med hvad andre mener, hævn eller ej smiley

• #9   21. feb 2011 Endnu engang tak Tanja. Ja jeg synes også at det er forkert at det kan lade sig gøre, men skal ikke kunne udtale mig om der bliver gjort noget ved det eller ej smiley

• #10   21. feb 2011 Har selv meldt bedømmelser fra, kan simpelthen ikke tage det alvorligt.

Kiggede faktisk aldrig på mine ponyers bedømmelser, men blev træt af den mentalitet "Hvis du giver min hest en høj så giver jeg også din".

Hvad kan man bruge det til? - Intet.

Men igen - jeg er nok bare blevet for gammel til det.

• #11   21. feb 2011 Jeg har 5 middel ved Borkur som jeg fik LIGE i starten af jeg lavede profilen for 3 år siden.. Og nu her har jeg ikke fået en eneste siden, fordi jeg har lært af det, og lavet bedre profil (:
    Så længe det ikke er hævn karakter så 'lærer' man jo af det (:

Hævn karakter kan altså også hidse mig op, indrømmer det.
    Føler bare man 'arbejder' med sin profil, og fordi der er en der IKKE har arbejdet nok endnu, gir hævn karakter er arbejdet spildt. Intet med hesten og gøre, men mere ens arbejde med sin profil.
    Håber ikke det blev for indviklet upsi (:

• #12   21. feb 2011 Det er jo netop det som der bliver nævnt her jeg bliver sur over, altså at man lægger tid i de profiler og at man selv ved at de da hvert fald ikke er til den lave bedømmelse side. Det er det jeg bliver sur over.

• #14   22. feb 2011 Det vigtigeste er vel at du er glad for dine hest,
    så kan andres mening jo være ligemeget

• #15   22. feb 2011 JA, jeg fatter ikke, hvad det bedømmelsessystem skal gøre godt for??? Det er tememlig barnagtigt i min verden...jeg bedømmer aldrig og er flintrende ligeglad med, hvad folk bedømmer mine heste med....

Jeg synes, HG skulle droppe det og vokse sig bedre og mere seriøst.

• #16   22. feb 2011 Det gik også mig på i starten.. Nu ignorere jeg det bare som regel. Hvis man flipper ud over det, er man lige så barnlig som den der gav hævnkarakteren..

• #17   22. feb 2011 Jeg kan se at der er forskellige meninger om det. Men jeg holder nu alligeve ved min mening. Jeg skrev som sagt en besked til personen, og hun går fuldstændig amok på mig og kalder mig for en so osv. nu er det da virkelig gået over stregen synes jeg. Hvor meget skal man finde sig i?

• #18   22. feb 2011 Line: Du skal ikke finde dig i det...Tag en kopi af den grimme besked, du har fået og skriv til en hjlæpe-adm og vedhæft beskeden. Det er den eneste måde, at gøre noget ved det....

• #19   22. feb 2011 Jeg har nu skrevet til hjælpe-adm. og forklaret sagen frem min side..

Kommentér på:
Hævn karakter osv.

Annonce