{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

Min hest er trist {{forumTopicSubject}}

Har sådan brug for at dele min historie om min gamle hest. Lånte min hest gratis ud, mit eneste krav var at han ville blive passet og plejet, men sådan gik det ikke. Det skulle gå 6 måneder før jeg opdagede at han blev misrygtet, ingen halm eller anden for for bund at stå på, ikke fået den mad han havde brug for osv. Jack er hjemme igen, men er en trist og pasiv hest. Det gør så ondt at se sin elskede hest ha mistet lysten til livet. Er forsigtig med St fodre ham, da dyrlægens råd var lidt men flere gange om dagen, Jack har tabt 50- 80 kg og har ingen muskler, ligner noget katten har slæbt ind. Alt det for at ha lånt sin hest ud. Håbet hans gnist kommer tilbage. Er så ked og føler mig så stor sorg i mit hjerte. Til jer der som jeg elsker heste tænk jer rigtig godt om inden i låner jeres hest ud også selv om det er til en bekendt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hest er trist
  • #1   21. feb 2011 hvorfor besøgte du dog ikke din hest? :S

• #2   21. feb 2011 Besøgte ham skam. Jack blev lånt ud da jeg ventede mig, havde en svær fødsel og efterfølgende, så derfor gik der tid før jeg opdagede det. Det var sommer og alt virkede godt først da vinteren kom og jeg havde overskud til se ham igen så jeg hvilke usle forhold han stod under, har aldrig lugtet til en hest som stank så grimt af tis som han gjorde.

• #3   21. feb 2011 Åhh det er bare SÅ trist sådan noget.. Men det er jo desværre ikke første gang man høre om det, ved udlån.. :S

Hvornår fik du ham tilbage?? man kan da håbe at han får gnisten tilbage igen, når han har fået det bedre..

• #5   21. feb 2011 Håber han kommer sig psykisk en ting er de ligge sår han har fået sig af at stå på det bare beton gulv og hans vægt, det skal nok komme m tiden.

Kommentér på:
Min hest er trist

Annonce