1.203 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Udstyr xxl"
stooort udstyr!
Leder sådan set bare efter en trense MED næsebånd.. bare i XXL/XX-full ;-). Har i nogle forslag?:-)
Leder sådan set bare efter en trense MED næsebånd.. bare i XXL/XX-full ;-). Har i nogle forslag?:-)
Skrevet af: Pernille M - 18. apr 2013
Udstyr til stor hest!
Hej alle Ved I om professional choice er store i størrelserne? Min hest bruger xxl, men kan kun finde dem i xl. Venligst Sofie
Hej alle Ved I om professional choice er store i størrelserne? Min hest bruger xxl, men kan kun finde dem i xl. Venligst Sofie
Skrevet af: Sofie Nymark .. . - 17. maj 2014
Udstyr til stor hest!
Skrevet af: Sofie Nymark .. . - 17. maj 2014
Spar penge på din forsikring
jun 2007
Følger: 91 Følgere: 73 Heste: 2 Emner: 100 Svar: 883
Alle de steder det er til at opdrive udstyr i x-x full.
Jo-po har også
Kaltblutshop. de
Skal du ha en basse igen?
nov 2008
Følger: 123 Følgere: 139 Heste: 9 Emner: 206 Svar: 2.314
Bid over str. 17 kan købes i tyskland og england.
Estragon grimer xxfull kan den muligvis også passe, ellers har møldrup grimer til Belgier
Jopo rideudstyr har kolblodstrenser se evt. den der hedder MAX den er lækker.
Amerigo xl dækken er til kraftige koldblod, har selv lige bestilt et hjem i str. 175cm skal fortælle dig om det passer i str. når det er kommet hjem : )
Jeg har et 2 delt 3 ringsbid str. 17 eller 17, 5 skal nok måle efter ved interesse , det er i messing og prisen er 150kr + porto
Skriv hvis der evt. er andet udstyr du mangler : )
mar 2007
Følger: 96 Følgere: 89 Heste: 27 Emner: 68 Svar: 1.641
okt 2008
Følger: 90 Følgere: 78 Emner: 104 Svar: 189
mar 2007
Følger: 96 Følgere: 89 Heste: 27 Emner: 68 Svar: 1.641
wwW.rytterbussen.dk eller www.ponygaarden.dk
ponygården mener jeg de syr hovedtøj til koldblods hest jyder belgier mm de skal bare ha mål
Udstyr xxl