Hævn karaktere {{forumTopicSubject}}
Ja jeg ved godt emnet her før har været fremme, men jeg ville gerne lige minde jer om at hævn karaktere er dumme!
Hvis nu en hest med super gode billeder, tekst osv, giver en hest med knap så gode billeder (lad os nu sige at der kun er 5-4 billeder af hesten), og knap så meget tekst. Så kommer brugeren med de gode billede forbi, og synes ikke billederne er for gode osv, og giver derfor brugeren lav eller middel, det kan brugeren med de knap så gode billeder, og den knap så gode tekst, og synes det er strengt af den anden bruger, og giver den lav eller middel - uden grund!
Jeg vil tro at karakterne er lavet så man skal stemme, hvad man selv synes, og ikke hvad andre synes.
Hævn karaktere er latterlige, og kan ikke gøre nogen nytte!
maj 2006
Følger: 76 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 283 Svar: 4.597
Jeg synes at hvis man ikk bryder sig om ens hest eller pony og bliver skide sur over det , så kan man jo lige så godt slette sin bruger ..
Fx . Jeg har da os fået to lav til Ølle for laang tid siden på en gaaaaaammel bruger , der fik jeg en grund og det accepterede jeg da ! (:
apr 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Heste: 2 Emner: 348 Svar: 1.461
apr 2006
Følger: 110 Følgere: 123 Heste: 4 Emner: 330 Svar: 2.260
apr 2006
Følger: 92 Følgere: 84 Emner: 60 Svar: 979
mar 2006
Følger: 136 Følgere: 142 Heste: 4 Emner: 316 Svar: 3.198
mar 2006
Følger: 102 Følgere: 86 Heste: 7 Emner: 11 Svar: 709
dec 2005
Følger: 76 Følgere: 71 Heste: 5 Emner: 32 Svar: 1.033
En pige havde givet min fuldblod middel fordi hun ikke syntes der var nok ridebilleder..
Jeg har ikke mindre en 4 ridebilleder hvilket jo altså svarer til 1/4 af de billeder man nu engang har mulighed for at have herinde..
Jeg syntes jo det er sjovere at se lidt mere varierende billeder..
Det værste ved det hele var at hun så selv kun havde 3 eller 4 billeder hvor hendes est står i spiltov og boks..
Så skrev jeg til hende at hendes hest fik lav pga. det og så gik hun helt agurk og bad mig om at slappe af og lade være med at tage tingene seriøst..
Så hun mente altså godt hun måtte give min hyp middel selvom jeg har 20 (syntes jeg selv) udemærkede og varierende billeder, men jeg måtte ikke give hendes lav fordi der kun var 3-4 meget ensformede og kedelige billeder...
Det hænger sgu ikke sammen...
Hævn karaktere