Hulk!! Hulk!!
Jeg er ret ked af at mange bskylder mig for at Fricka er en så kaldt "Falsk hest" Bare fordi jeg kun har et billed af hende!
Jeg har prøvet at forklare det mindst 117 gange til de personer at Fricka altså ER min hest!
Men nu siger jeg det igen en gang for alle:
Jeg har kun et billed af hende for det første fodi jeg lige har fået hende og derfor har jeg kun det her ene billed af hende, som jeg fik af hendes tidligere ejer!
For det andet fordi jeg har venter på at mit kamera kommer så jeg kan tage nogle flere billeder af hende fordi de sidste billeder jeg tog hvar meget slørede!
Derfor har jeg kun et billed af hende!
Og nu gider jeg altså ik´ høre mere om at hun ik´ er min!
Jeg sys´ at før man skal begynde at beskylde andre skal man have go´e beviser ik´ kun fordi der kun er et billed!
Og jeg sys´ ik dt er særlig fair af folk hvis de bare beskylder kun for at man kun har et billed!
SÅåh.... Gider i lige droppe det?
Det er sQu ik særlig sjovt!
feb 2004
Følger: 4 Følgere: 2 Heste: 1 Emner: 15 Svar: 118
Bare sig noget til dem. Jeg har ondt af dig, og ville selv være blevet enormt gal, hvis nogen bildte sig ind at sige at min hest ikke er min.
Herinde er man åbenbart lidt hurtig på aftrækkeren.
Til alle. Slå bremsen i, og tjek lige ordentligt efter inden man kaster beskyldninger ud i luften.
Susan
nov 2003
Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.390
Det ser ud til at være en dejlig haflinger du har, håber der snart kommer flere billeder, så vi bedre kan se den
Hilsen Signe
feb 2004
Følger: 24 Følgere: 22 Heste: 1 Emner: 63 Svar: 418
jeg sys det er en god ting hvis alle tar sig sammen og ikk er sure og beskylder folk for noget... jeg er ked af det hvis jeg har såret nogen og siger undskyld til alle der har følt jeg ikk troede på dem....
lad os nu få det hyggeligt her inde....
knuss tatjana r
jan 2004
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 15
Det ku da være en meget go ide!
Men jeg tror at hvis der så ik er nogen der har papirer så vil de os blive beskyldt Såh.....?!
feb 2004
Følger: 69 Følgere: 65 Heste: 2 Emner: 69 Svar: 699
m.v.h Jane & Prins
ps. jeg tror IKKE at din hest er falsk
feb 2004
Følger: 69 Følgere: 65 Heste: 2 Emner: 69 Svar: 699
det ar fricka!!
hehe
jan 2004
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 57 Svar: 750
jan 2004
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 57 Svar: 750