495 visninger
|
Oprettet:
ødelægger krybben :S {{forumTopicSubject}}
Belesto har på en eller anden måde, fået ødelagt hans krybbe. Som ellers er af god kvalitet og stærk. noget ala den her (link fjernet)
nå men den fik han altså lige flækket. Så hvad kan i anbefale? den skal være stærk og holdbar...? og gerne med bundprop, da jeg syntes det er nemmere at gøre dem rent når de har det.
Mvh Natacha
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 29 Heste: 2 Emner: 690 Svar: 2.978
Andet end ex. sætte foderet i boksen i en flexispand, hvor de ikke kan komme til skade, eller smadre spanden også
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 56 Svar: 1.388
dec 2007
Følger: 48 Følgere: 46 Heste: 5 Emner: 6 Svar: 59
jan 2005
Følger: 39 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 91 Svar: 2.105
Eks., sliksten i snor, bold i snor, hø i hønet.
feb 2006
Malene- God ide. Tror jeg vil prøve med sådan en bold. Har prøvet de der lick-it men han æder dem på 2 sekunder. Og tygger plastikken i stykker for liiige at få det sidste snask... Så det er alt for dyrt i længden
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.676
Det kan altså nemt være, fordi han keder sig...
feb 2006
Det er spande og divs løse ting han ødelægger, pga. af evt. kedsomhed. Men vil nu heller ikke mene han viser kedsomhed. Han står altid afslappet i sin boks, og er faktisk kun oppe og køre eller laver ballade hvis han er alene inde, eller hvis jeg går med min hoppe...
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.676
Men tror ikke der er så meget at gøre, end at få en ny krybbe,., Det kunne evt være en der sidder i et hjørne, så er risikoen for at han "går ind i den" nok ikke så stor
mar 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Heste: 5 Emner: 22 Svar: 409
Købte en til min pony, hun havde sommereksem, efter jeg købte den måtte, så holdt krybben altsår længere.
Hvis det er fordi hesten bider i krybben, så smør bidstop fra blue horse, kun på kanten, så det ikke kommer i kontakt med hesten's foder
feb 2006
Han ved bare godt at tingene giver efter, så derfor gider han ikke bruge energi på at gå udenom dem.
Havde ikke tænkt på en hjørnekrybbe, men det kunne da være at man skulle prøve det...
Annika- Han gnubber tit man på krybben, men den er altså flækket midtover. Det kan gnubberiet vel ikke være skyld i? Jeg tænkte bare at han havde moslet ind i den eller lign.. Hvor kan man købe de der gnubbemåtter henne?
jan 2009
Følger: 60 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 203
Min hest vælter nemlig alt sit foder ud på guvlet når han spiser, og kan bare ikke finde nogle krybber med kant på og det havde den her da
feb 2006
Den jeg havde er købt hos Poda hegn for 5+ år siden, så den havde tjent sin værnepligt, men var slet slet ikke slidt, men kan ikke se den på deres webshop, så tror ikke de fører dem mere.
Hvis du søger på google, så søg på fodertrug/krybbe med spildkant.
Lige den jeg har snapset billedet fra, er fra hjørnely...
jan 2009
Følger: 60 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 203
Hehe , det er nemlig rigtigt, det er ikke mange skriver staves NAtacha <-- sådan der , men det er ret sjovt at se det. jeg lade først lige mærke til det nu hehe
ødelægger krybben :S