{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

ødelægger krybben :S {{forumTopicSubject}}

Belesto har på en eller anden måde, fået ødelagt hans krybbe. Som ellers er af god kvalitet og stærk. noget ala den her (link fjernet)

nå men den fik han altså lige flækket. Så hvad kan i anbefale? den skal være stærk og holdbar...? og gerne med bundprop, da jeg syntes det er nemmere at gøre dem rent når de har det. smiley

Mvh Natacha


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ødelægger krybben :S
  • #1   8. feb 2011 Min hoppe ødelagde en, der lignede din. Synes ikke man kan gøre så meget ved det, når de mosler meget i boksen.

    Andet end ex. sætte foderet i boksen i en flexispand, hvor de ikke kan komme til skade, eller smadre spanden også smiley


  • #2   8. feb 2011 nej, men han kan ikke helt styre det der med spande i boksen. har også prøvet med de transportable krybber men dem ødelægger han og smider rundt med, så det skal være en der bliver skruet fast i væggen.....



  • #3   8. feb 2011 Men kan du ikke nøjes at have en krybbe inde ved den når den spiser? så fjerner du den med det samme den er færdig ? smiley

  • #4   8. feb 2011 Måske kan du give ham noget andet at lege/tykke i i boksen?
    Eks., sliksten i snor, bold i snor, hø i hønet.



  • #5   8. feb 2011 Katrine, jeg er der ikke ved alle fodringer og min bondemand vil ikke gøre det. Hvis der ikke er en krybbe lægger han foderet i bunden af boksen... Hvilket også er okay, de første dage efter en bundmugning, men så begynder det at blive klamt...


    Malene- God ide. Tror jeg vil prøve med sådan en bold. Har prøvet de der lick-it men han æder dem på 2 sekunder. Og tygger plastikken i stykker for liiige at få det sidste snask... Så det er alt for dyrt i længden smiley


  • #6   8. feb 2011 Har han nok stråfoder ? smiley .
    Det kan altså nemt være, fordi han keder sig... smiley


  • #7   8. feb 2011 ja det har han... Han ødelægger ikke den faste krybbe af kedsomhed, Det er fordi han mosler den. Når han vender sig, så vender han sig og hvis væggen eller krybben er i vejen, så må det altså flytte sig.. for han skal forbi... Det er mere på den måde.

    Det er spande og divs løse ting han ødelægger, pga. af evt. kedsomhed. Men vil nu heller ikke mene han viser kedsomhed. Han står altid afslappet i sin boks, og er faktisk kun oppe og køre eller laver ballade hvis han er alene inde, eller hvis jeg går med min hoppe...


  • #8   8. feb 2011 Okay, hvor stor er boksen så lige ? smiley
    Men tror ikke der er så meget at gøre, end at få en ny krybbe,., Det kunne evt være en der sidder i et hjørne, så er risikoen for at han "går ind i den" nok ikke så stor smiley


  • #9   8. feb 2011 Hvis det er fordi hesten gnubber sig op af krybben, så prøv at købe sådan en måtte, som de kan gnubbe enden og manen op af.
    Købte en til min pony, hun havde sommereksem, efter jeg købte den måtte, så holdt krybben altsår længere.

    Hvis det er fordi hesten bider i krybben, så smør bidstop fra blue horse, kun på kanten, så det ikke kommer i kontakt med hesten's foder smiley



  • #10   8. feb 2011 den er ca 3,5 meter i bredden og 4,5 i længden smiley Så det er absolut ikke fordi den er for lille...

    Han ved bare godt at tingene giver efter, så derfor gider han ikke bruge energi på at gå udenom dem.
    Havde ikke tænkt på en hjørnekrybbe, men det kunne da være at man skulle prøve det...

    Annika- Han gnubber tit man på krybben, men den er altså flækket midtover. Det kan gnubberiet vel ikke være skyld i? Jeg tænkte bare at han havde moslet ind i den eller lign.. Hvor kan man købe de der gnubbemåtter henne?


  • #11   8. feb 2011 Hvor har du købt den krybbe henne ? smiley

    Min hest vælter nemlig alt sit foder ud på guvlet når han spiser, og kan bare ikke finde nogle krybber med kant på og det havde den her da smiley


  • #12   8. feb 2011 eej det er første gang jeg har set en der staver sit navn som mit! Vildt... Sorry,, ikke emnet men det er bare sjældent... smiley

    Den jeg havde er købt hos Poda hegn for 5+ år siden, så den havde tjent sin værnepligt, men var slet slet ikke slidt, men kan ikke se den på deres webshop, så tror ikke de fører dem mere.

    Hvis du søger på google, så søg på fodertrug/krybbe med spildkant.

    Lige den jeg har snapset billedet fra, er fra hjørnely...


  • #13   9. feb 2011 Tusind tak smiley må lige prøve at søge smiley

    Hehe , det er nemlig rigtigt, det er ikke mange skriver staves NAtacha <-- sådan der smiley , men det er ret sjovt at se det. jeg lade først lige mærke til det nu hehe smiley


Kommentér på:
ødelægger krybben :S

Annonce