{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.212 visninger | Oprettet:

Hjælp mig :'( {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne have hjælp til at finde min gamle hest, da køber har brudt kontrakten.

For at gøre en lang historie kort.

: Hesten går ikke igennem bøjprøven, men køber vælger og tage hesten alligvel.

: 1½ uge efter er hesten halt og køber truer mig med at jeg skal tage hesten retur, da de mener jeg har solgt den med en skjult fejl, (kontakter Ansager dyre hospital og de siger det er købers eget problem da de har valgt og købe en hest der ikke er ren i bøjprøven.

: Hesten får konstateret gigt i forbenene ( Skal siges den ALDRIG har fejlet noget mens jeg har haft den, så var på igen måde klar ver dette)

: Køber får udbetalt et beløb på hesten, (vedikke hvor meget da forsikringen ikk må oplyse mig det)

: Hesten bliver solgt/flyttet aflivet, jeg ved ikke hvad der er sket, men ønsker hjælp til den nu.

: I kontrakten som køber underskrev stod der højt og tydeligt at jeg skulle have ret til at tilbage købe hesten, hvis den skulle sælges.
Men da jeg havde set den på gul og gratis var den pludselig ikke til salg længere.

(Skal siges at køber er sur på mig fordi jeg har fået afvide af mange mennesker hvordan hesten er blevet redet: 5 min skidt, 10 min trav, 30 min fuld gallop, og 30 min løsspring; og dette skulle være gentaget mange gange i følge flere piger.
Pluds jeg fandt hesten stå i en boks der ikke var ordent i flere dage, og konfronterede ejer med dette. Derfor er de sure på mig fordi jeg ikke ville oplyse navne, selvom de godt viste hvem det var...

HESTEN:

Navn: Con Amour Cisca
Alder 10 år
Højde: 163
Farve: >Rød, to hvide sokker og en hvid kode.
Hun stod på ØStergård i Esbjerg, og nu aner jeg intet om hvor hun er.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig for syntes ikke cisca skal mere igennem nu end hun har været.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp mig :'(
Kommentér på:
Hjælp mig :'(

Annonce