Har brug for jeres mening, Har brug for jeres mening,
Syndes i at jeg er forkert på den, jeg vil gerne høre jeres ærlig mening, for kan snart ikke selv finde ud af det mere.
Min mand, var på kursus, i Nordjylland, da han kom hjem, sagde han at han havde mødt en, okey tænke jeg, mødt en ven der over, det kunne godt have været en mand, som han snakkedet med, som havde samme interesser som ham.
Men så nogle mdr senere, kom min søn med min mand s mobil og der var der en besked, hvor han havde skrevet til en pige, her er det som stod i beskeden: Hej søde smukke dig, jeg kan bedre forklare hvis du ringe:, Jeg sagde til ham hvad det var for noget, men han sagde det er helt normalt at skrive sådan til pige venner.
Nu siger han at, han gerne vil mødes med hende, næste gang han skal til Nord Jylland, bare fordi så skal han ikke kede sig, de skal kun snakke, men kl Lord om natten??
Han siger at det er helt normalt, at fyrer gør det. Hvad syndes i. Jeg ved snart ikke et levende råd.
Hvad vil i gøre hvis det var jer.
Er det ok at have singel piger som veninder, også når man ikke kender dem, men vil lærer dem bedre af kende for at finde ud af om de skal være venner, det er hans undskyldninger.
mar 2010
Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 68 Svar: 2.374
og min kæreste skulle da slet ikk skrive sådan til en pige, jeg ville flippe helt ud!
Virker da også mærkeligt at møde nye piger..
kan forstå hvis der er en man har været venner med i mange år, som man snakker med en gang i mellem eller hvis man li ser personen..
Men jeg går da i hvert fald ikke selv ud og møder nye drenge venner og snakker da heller ikk med nogen når jeg er i byen osv..
jan 2007
Følger: 88 Følgere: 82 Heste: 5 Emner: 139 Svar: 1.445
mar 2009
Følger: 10 Følgere: 11 Heste: 3 Emner: 6 Svar: 34
Det er også min indstilling, Jeg går nemlig helder ikke ud og møder nye mænd, men han mener det er okey at han gør det med piger . Og at det er helt normalt. Han vil ikke stoppe med at snakke med hende. Ikke sjovt at være gift med sådan en mand, også når vi snart har 2 børn.
Jeg er rigtig glad for dit svar
Var ved at tro at jeg gik i for små sko
nov 2004
Følger: 54 Følgere: 51 Heste: 2 Emner: 10 Svar: 141
Bare det du tjekker hans telefon viser meget mere end du måske selv regner med..
Enten må du sætte dig ned og snakke med ham, om hvordan du har det med alt det her, og høre med åbent sind hans forklaring. Eller også må du gøre op med dig selv, om dine grænser allerede er overtrådt i sådan en grad, at du ikke vil komme til at stole på ham igen, også få ham ud af klappen..
Det er enten eller. Der er ikke så meget andet at gøre..
mar 2009
Det er jeg glad for, at høre at du helder ikke ville finde dig i det.
jeg har også sagt til ham, at jeg vil være mere tryk hvis jeg kendte hende, eller hvis han snakkedet med mine gode veninder. men hende kender jeg slet ikke, han fortæller ikke særlig meegt om hende. Udover hvad hun hedder, og lidt om hvor sød hun er at tale med, og at de har det sjovt sammen. Tusinde Tak for dit svar
maj 2008
Følger: 44 Følgere: 43 Heste: 10 Emner: 105 Svar: 810
han er gl nok til at være ude over det der teenage pjat.. voksne mænd skriver ikke søde smukke dig til deres veninder!!
min mand har også venner af hunkøn, og det har jeg det fint med.. men deres snak og skriveri er på et helt andet plan end det der..
hvordan skriver han til dig? også en masse søde ord?
nu kender jeg ikke din mand, meeeen mine klokker bimler og bamler..
han skal ikke ha lov til både at blæse og have mel i munden..
husk bare at passe på dig selv og børnene..
nov 2007
Følger: 135 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 192 Svar: 2.558
nov 2007
Tror jeg kunne finde på at ringe til hende han skriver med og høre om hun ikke bare skulle passe sig selv !!
jun 2009
Følger: 49 Følgere: 47 Heste: 3 Emner: 4 Svar: 115
mar 2009
Jeg har også sagt til, ham, at jeg ikke syndes det er okey, at han skriver som han gør til hende,
Han skriver aldrig så søde beskeder til mig, jå kun i starten af vores forhold. Mine alarm klokker ringer også rigtig meget
Mange tak for dit svar, er glad for at høre at jeg ikke er den eneste som syndes det er forkert
jun 2009
mar 2009
Han siger at han syndes det er helt okey at jeg skriver sådan til andre fyrer, og mødes med dem som han gør med hende. Jeg syndes også at det virker som om at han er utro, men han næger at de gør sådan noget, de snakker kun og har det sjovt sammen. ja jeg vil også gerne vide hvad der er så fantastisk ved hende, som gør at han ikke keder sig, Jeg har ringet til hende, hun var så væmmelig at tale med, først nægtee hun at hun kendte min mand, men så kendte hun ham, og da jeg sagde sådan gør man ikke med andres mænd sagde hun Nå og smækkedet rørereret på.
mar 2009
Jeg har haft et meget alvorlig samtale med ham om det. også fortalt ham at jeg ikke er tryk ved at han er sammen med hende når han er på kursus og at han skriver med hende og ringer til hende, Men han siger de snakker jo kun sammen så jeg skal ikke være bange, og at det er mig som have vil have. Hun er kun en veninde
mar 2009
Jeg har forsøgt at forklare hende at han er min og hun skal lade ham være. men det gør hun ikke. Så kom hun med den jamen han skriver og ringer også til mig, og første gang jeg ringede dagde hun at hun ikke kendte ham, men så pludselig kendte hun ham godt, men da jeg sagde sådan gør man ikke med gifte mænd sagde hun Nå og smækkedet rørereret på.
jun 2009
mar 2009
I mine øjne er det også at han har en anden han har, Jeg vil også mene at det kun er noget unge gør, ikke når man er 34 år, Og er gift og har et barn og en på vej. Men han er lige glad
nov 2004
Følger: 99 Følgere: 118 Heste: 6 Emner: 34 Svar: 475
Jeg ville nok sige til ham, at han skulle lade være, fordi det ville gøre mig (dig) ked af det, fordi at jeg (du) vil føle dig nedprioriteret til fordel for en anden kvinde - hvilket man ville kunne kalde utroskab.
Men når han siger, at det er "ganske normalt", så trænger han da til at snakke med en der ved noget om, hvordan man opfører sig i et fast parforhold.
mar 2009
ja det er rigtig svært, og det gør så ondt. Det er så svært at forstå at ens mand gør sådan, også syndes det er okey
mar 2009
Jeg er helt enig med dig, sådan noget gør man ikke når man er i fast forhold. Men han forstår umbart ikke at det er forkert, og hvor meget han sårer mig ved det, jeg har ikke kunne sove i snart 14 dage, siden jeg fandt ud af at han stadig snakker med hende, selvom at han første gang lovede mig aldrig at tale med hene mere. Og bruger natte timerne på at græde, og ryge som en skorsten, var ellers næsten holdt op med at ryge pga babyen.
ja jeg vil også mene at han skulle få en snak med en som kan fortælle ham hvordan man opfører sig når man er i fast forhold, men ved ikke hvem han skal snakke med.
Mange tak for dit svar
mar 2010
Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 68 Svar: 2.374
Han kan simpelthen heller ikk ha et job hvor han skal rundgt på kurser, hvis du ikk kan stole på ham.
Jeg var da brændt helt af på hende der, så respektløs som hun er!
Få din mand til at slette hendes tlf nr. og aldrig se hende igen.
Hvis du betyder noget for ham, burde det ikke være noget problem.
jun 2009
Så han ikke har hendes nr mere
mar 2009
Jeg er rigtig glad for at du også syndes at det ikke er mig som er forkert på den. Man bliver hurtig itvivl når man snakker med ham, og han så siger at det er helt normalt, og at jeg er forkert på den. Jeg har enda været så snug, at oprette en mail adresse i hendes navn, og det var ikke små ting jeg fik ud af ham der, men den mail kunne jeg kun få til at køre næsten 14 dage, før han fandt ud at det ikke var hende. Da der var nogle ting han ikke kunne få til at hænge sammen med hende, og hun sagde også at det ikke var hende, så selv der har han snakket med hende
nov 2007
DET ER BARE IKKE OK !!! Du og dine børn er meget mere værd end den behandling !!!
mar 2009
Jeg har prøvet næsten alt nu, ja hun er virkelig respektløs, jeg prøvede også at ringe hende op igen, for at skælde hende ud, men hun ville ikke tage sin fon. Jeg har prøvet at få ham til at slette hendes nummer. Og han sagde at han ikke havde hendes nummer mere, men det havde han. Jeg vil også mene at det ikke burgte være et problem at stoppe alt kontakt med hende, hvis han elsker mig så højt og ikke vil miste mig. Men hun må umbart betyde lige så meget for ham hvis ikke mere.
mar 2009
jeg kan ingengang komme ind i hans mobil, da han har lagt en kode på den, som jeg selvfølgelig ikke kender noget til. Da jeg så spurtge ham om hvorfor han havde lagt kode på, pause skærmen, sagde han bare det var hvis jeg mistede min fon på kursuset.
jun 2009
dec 2006
Følger: 49 Følgere: 47 Heste: 11 Emner: 427 Svar: 1.540
Ellers ville jeg snakke med en god veninde, og høre hende om jeg og ungerne kunne bo hos hende end til du og din mand fandt ud af hvad der skal ske i jeres liv.
Når du så har snakket med en veninde og har den mulighed i baghånden, så fortæl ham at du ikke vil finde dig i det, og hvis han forsættere så flyttere du og børne.
mar 2009
Jeg viser ham dette link når han kommer hjem, så kan han se at jeg ikke er den eneste som syndes det er forkert, og virker underligt at han gør og siger sådan. Det gør ihvertfald virkelig ondt, også siger han at jeg ikke skal hisse mig op, det er lidt svært når han gør sådan imod mig og børnene.
jun 2009
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.972
Lige en ting.... At vise ham denne tråd kan muligvis gøre ham sur..
Altså at du skriver sådanne ting på nettet om ham.
Havde en veninde der skrev en masse om sin kæreste og bagefter eks på nettet. Han blev ikke særlig glad.
nov 2007
jun 2005
Følger: 25 Følgere: 23 Heste: 3 Emner: 43 Svar: 1.415
Tja... Det er en røv hård beslutning, når hele ens liv bliver revet op med rode, men måske det er bedre, end at blive i det pga. frygten for, hvad det venter bagefter alene?
I mine øjne lader du din mand styre dig og løbe om hjørner med dig, hvis du accepterer sådan en opførsel - og så er hjulet begyndt at rulle :-S Du fortjener helt sikkert en mand, som respekterer dine følelser og lytter til dig og ikke en, der som i dette tilfælde helt klart har "stampet" på dig og ignoreret, hvad du har fortalt ham, om dine følelser og sagen. Et citat siger, at dem der fortjener dine tårer mest, aldrig vil få dig til at græde
Håber ikke, at det er for markant en holdning - for den er bestemt ikke sjov at blive stillet overfor i din situation med al den usikkerhed, der følger i kølvandet
Forresten synes jeg måske, at du skla google "den pæne psykopat". Umiddelbart har du ikke skrevet nok om din mands personlighed til, at jeg kan vurdere, om det kan bruges til noget - meeeen hans evne til at gøre dig usikker, når du snakker om tingene med ham og overbevise dig, om at han har ret, kunne lede tankerne i den retning - hvis du kan læse personkarakteristikken på den pæne psykopat og tænke, at det er da min mand, så er det bare med at komme ud ad det
(P.S. så synes jeg ikke, at du skal vise dette indlæg til din mand. Det kommer helt sikkert ikke til at give den ønskede reaktion - så hellere overveje parterapeut, hvis du er opsat på at få det til at fungere)
nov 2007
Det er fair man finder en ny går fra hinanden men det er ikke ok at spille på 2 heste !!
nov 2007
Har brug for jeres mening,