{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suregrow
  • #1   21. jan 2011 jeg gør fordi min hest har været forfangen.. hvilken foderproducent har du?

• #2   21. jan 2011 Lundemøllen smiley

• #3   21. jan 2011 Jeg bruger Suregrow til mine heste. Har to plage og to drægtige hopper. Det er et super godt foder.

• #4   21. jan 2011 Hvorfor talte han dig fra PAVO?

• #5   21. jan 2011 Noget med der ikke var alt i hvad de havde brug for. Og det var slet ikke et mærke de gad sælge, de gjorde det kun fordi nogen kunder ville have det. Men det min plag er på nu er bare ret dyrt os. Og man tænker jo lige om det er en grund til de taler en fra det smiley

Synes bare suregrow er lidt kedeligt. Men glæder mig da til at se om hun kommer til at se sundere ud af det

• #6   21. jan 2011 Lærkeliv:

kedeligt? foder skal ik være sjovt, det skal være sundt og godt, om det så ser kedeligt ud eller ej...

• #7   21. jan 2011 jeg bruger også suregrow.. synes det er fint

og hende som lavede foderplanen med det i.. sagde til mig

hvorfor vil du have noget andet til hesten.. synes nemlig selv at suregrow er trist og se på og ser ikke særlig inbydende ud.. smiley

men at hesten er jo ligeglad med hvordan det ser ud og hvis man kan få et foder hvor det hele er i... så hvorfor ikke holde mig til det smiley

ikke nødvendigvis broogårdens... men nu er det pga hun arbejder der.. så laver hun efter det og det er fint nok for min smiley

• #8   21. jan 2011 CALLA : Det ved jeg godt smiley Men derfor må jeg godt spørger ind ik.. For synes PAVO ser mere lækkert ud

• #9   21. jan 2011 ja, det eneste som mangler i er hvidløg smiley Det skal man selv tilsætte

• #10   21. jan 2011 Vores heste har ikke noget imod Suregrow, de spiser det meget gerne.

Det er det bedste foder vi har brugt. Vi har brugt flere forskellige slags foder, og Suregrow er helt klart det vi har været mest tilfredse med til vedligehold.

• #11   21. jan 2011 Er glad for i er tilfredse med det, min plag har nemlig ikke været på det så længe, så har svært ved at vudere om det er godt eller ej smiley

• #12   21. jan 2011 der findes utal af foder som er godt smiley så det er en jungle at finde rundt i smiley ellers skal du prøve når der kommer herning og snakke med de forskellige foder-dimser deroppe og høre smiley

• #13   21. jan 2011 Præcis ! Det er nemlig en jungle smiley
    Og synes Suregrow er ret dyrt, og det er os fint nok, bare det er det værd så smiley

• #14   21. jan 2011 ja det er det nemlig... og tænkte også om hende foderdimsen at det var pisse træls at hun sku finde det foder der var dyrest smiley men til prisen er det sku iorden.. pga det er godt foder smiley

• #15   21. jan 2011 Jeg blev anbefalet det til min DSP hoppe da jeg ville være sikker på hun voksede alt det hun kunne smiley Var vældig tilfreds med det

• JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator

Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.930
    #16   21. jan 2011 Pris for fodring

Når i nu synes at Suregrow er dyrt har i så regnet på hvad i skulle betale ved anvendelse af et tilsvarende produkt ?

Suregrow er faktisk en ret rentabel måde at fodre på, jeg har en gammel nøjsom dame der hvis jeg fodrer med andre fuldfoder løsninger skal betale minimum 300 kr. per mdr. men på Suregrow som hun kun skal have 500-600 gr. af om dagen imod 2-3 kg. af andre produkter så koster det mig ca. 170 kr. pr. mdr. altså en ret fornuftig pris i min verden.

Nu skriver du at Suregrow mangler hvidløg, nu er hvidløg ikke et must for at hesten trives faktisk skal du være meget opmærksom på ikke at overdosere hvidløg da det i for store mængder kan give anæmi for lav blodprocent.

Max 25 gr. per dag hvis det er en pony eller plag - ponyplag halvdelen.

• JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator

#17   21. jan 2011 Christina du må lige læse dette så vil din verden udvide sig

NYT PRODUKTNAVN

Et koncentreret tilskudsfoder til avlsdyr og nøjsomme heste videnskabligt udviklet med henblik på optimal vækst og udvikling.

Lang tekst:
    Beskrivelse:
    Et højt koncentreret tilskudsfoder, videnskabeligt udviklet til heste med henblik på optimal vækst og udvikling.

Kan med fordel bruges til udvoksede, nøjsomme heste og ponyer.

Produktet er specielt udviklet til græsningsperioden, hvor hestene får dækket deres energibehov fra græsset, mens tilførslen af næringsstoffer kan være meget varierende og ofte af dårlig kvalitet. Græsningsperioden er ofte den tid på året, hvor mange føl og ungheste udvikler vækstforstyrrelser netop på grund af græssets mangel på næringsstoffer og overskud af energi. Suregrow kan også bruges som tilskudsfoder i vinterhalvåret sammen med godt grovfoder, lucerne og evt. mindre mængder korn.

Det anbefales faktisk direkte at bruge dette foder da det er så koncentreret at man netop kan dække en nøjsom ridehest ind ved let til moderat ridning.

• JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator

#18   21. jan 2011 Hvad er en alm. ridehest ????

Min fuldblodsbland. er helt alm. hun er bare utrolig let at fodre på og lever udelukkende af wrap og suregrow

Hvis du dykkede lidt dybere i dette produkt så ville du vide at indtil hesten er 4 år får den feks.

500 kg. udvokset hest 900 gr. per dag efter det så hedder det 600 gr. per dag i vedligehold /let ridning så du overdoserere jo netop ikke da man når hesten er udvokset sænker den daglige dosis giver det mening

• #19   21. jan 2011 Ring ind til Brogaarden og få dem til at lave en foder plan til din hest? smiley
    Vi har altid fodret med Suregrow og vores heste har aldrig fejlet noget smiley

• JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator

#20   21. jan 2011 Den køber jeg så ikke der må du kunne redegøre mere fyldestgørende for din påstand, jeg har ALRDIG oplevet at de foderplaner som jeg har fået fra Brogården skulle over eller underdosere mht. vitaminer og mineraler såfremt man giver dem de korrekte oplysninger at arbejde med

Mange aner ikke vægt og reel arbejdesbyrde for deres heste de tror de vejer meget mere end de gør og har et totalt urealistisk forhold til hvad hesten laver, de flest trunteheste der lever i DK laver ikke mere end let arbejde = ridning ca. 1 time hverdag skov/bane og lidt spring.

• #21   21. jan 2011 Jeg har en foderplan smiley jeg ville bare høre andres mening om suregrow

• JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator

#22   21. jan 2011 undskyld Lærkeliv at vi sådan "låner" din tråd jeg kan kun sige at det er fantastisk men det kan du jo næsten læse ;- )

• #23   21. jan 2011 Jeg stoler på det er godt foder når nu min foderproducent og jer på HG taler for smiley !

Det er nemlig første gang jeg har en hest hvor jeg selv står for foder, og det er bare utrolig vigtigt for mig at min hest får det hun har brug for smiley

• #24   21. jan 2011 Min gamle helpart på 19 år fodres på suregrow og lucerne. Det funger godt til ham. Foderplanen er fra broholm;)

• #25   22. jan 2011 jeg bruger også suregrow både til min plag og og vores trivlige pony og er fuld ud tilfreds med det og de elsker det. ang. om det er egnet til trivlige heste og ponyer: Det står i deres brochure for suregrow sammen med en fodre vejledning og det er simpel hen fordi at tit skal ponyer have en hel del foder for at være dækket ind med div. vitaminer mineraler ovs. men folk sætter dem ned i foder fordi de er for tykke og så er de kke dækket ind. Her skal de ikke have særlig meget men er dækket fuldt ind fordi der er så højt indhold i suregrow.

Kommentér på:
Suregrow

Annonce