{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

Så er træningen begyndt (: {{forumTopicSubject}}

så blev det endelig lørdag hvilket betyder første dags træning af Preben (Prinsesse Isabella) og kan da kun sige at hun er en fantastisk hoppe, med et hjerte af guld. Idag satte jeg hende på staldgangen og striglede hende rigtig godt og grundigt, og selv om at hunde, børn og andre heste kom løbende sagde hun ikke det mindste til det. Jeg har desuden fået kontakt til hende der red hende for 2 år siden, og hun har lovet mig at være der når jeg sætter mig op på hende samt hjælpe mig hvis der skulle opstå problemer. vilket er super dejligt for selvom hun er en helt igennem fantastisk hoppe er hun også en hoppe med stort H (:
hvilket skulle kunne sees specielt når man støtter hende på tøjlerne (det skal lige siges at jeg aldrig ville tage hårdt i hendes mund og ved at gamle rytter heller ikke har gjordt, og hun er blevet tjekket af en dyrlæge for at se om det skulle være pga tandproblemer men det er det heller ikk) Hun skulle også værre hidsig anlagt når man forlanger noget af hende, så det skal nok blive spændene, at komme på ryggen af hende hvilket er meningen at jeg vil om 2-3 uger (:

<b> syntes lige jeg ville dele min glæde med jer

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Så er træningen begyndt (:

Annonce