{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny hest - hjælp søges!
  • #2   13. jan 2011 det kræver lidt mere erfaring, altså en voksen rytter, at købe en af ders heste. de har mange til salg nu.

• #3   13. jan 2011 Måske http://www.nyt-hesteliv.dk/index.php?id=15
    Dog lyder det mest som om det bliver en hyggehest man køber.

• #4   13. jan 2011 Synes det er en rigtig dum idé når du ikke er ældre og ikke har meget erfaring..

• #5   13. jan 2011 kig hos hestehandlerne. Mange heste ender jo der fordi man må opgive.
    Vi har en "gæst" der hører til hos hestehandler. Han kom p.gr. fald og boksro. En dejlig dreng men en børste til han kender èn.
    mvh merete

• #6   13. jan 2011 ps. se mine: Briza+Nuser begge trængte til godt hjem omsorg osv. og begge fra hestehandler.

• #7   13. jan 2011 jeg bliver så 16 imorgen, og har haft en mishandlet hest ved hånden før - med sucess. tak for besvarelserne (-:

• #8   13. jan 2011 Hvorfor købe sig til problemer? Der kan tidsnok komme problemer og skader ved heste, så der er vel ingen grund til at købe en som allerede er ødelagt?

Selvom nogle kan reddes, er der altså rigtig mange der ville have bedst af en kugle for panden, da de er så ødelagte at der ikke er noget at gøre. Enten fra fejlernæring, mishandling eller lignende.

Men selvfølgelig: Hvis du har en masse penge, du ikke aner hvad du skal bruge til, er det da en udemærket at smide dem efter en ødelagt hest. For du skal være opmærksom på at det kan komme til at koste rigtig mange penge i dyrlæge, smed, specialfoder, specialsko eller lignende - og du er ikke sikker på at hesten overhovedet kan komme ovenpå igen.

• #9   13. jan 2011 Ja men det er sq ikke altid nemt, nogle gange må man sq gik op før det går galt istedet for at være dumdristig. Ikke ondt eller negativt, husk det ellers ender du med en skade du vil være præget af resten af livet smiley
    Kig hestene rigtig godt an før du sætter dig på dem.

• #10   13. jan 2011 Jeg synes det er dejligt at du tænker sådan - altså at give en hest med dårlig baggrund en ny chance !

Men ja, det er noget af en håndfuld - men giver man sig tiden og har man tålmodigheden, kan man få en ven for livet !!!

Held og Lykke !

• #11   13. jan 2011 jeg har arvet en del penge efter min far, og i hans ånd vil jeg altså forsøge at gøre livet lettere for et par heste. dyrlægeregninger eller ej. jeg har så heldigvis mine kontakter, så jeg kan få hjælp hvis det er tiltrængt.
    dette er gennemtænkt, og jeg ved hvad jeg har gang i, tro mig.

• #13   13. jan 2011 Super fed ide smiley har selv gjordt det sammen og det er fantastisk at se deres udvikling smiley Siger held og lykke til dig smiley

Desværre kan jeg ikke hjælpe dig med at finde en smiley Men kig hos heste handlere, det var der jeg fandt min ;D

• #14   13. jan 2011 Hvis den ikke nødvendigvis behøver have været mishandlet/misrøgtet, hvilket mange jo sjældent fortæller, hvad så med at kigge på nogle af alle dem, som ikke har været særlig meget i hænder?
    Dem findes der rigtig mange af, og de ville bestemt også træng til et bedre liv, hvor håndtering, smed, ja dagligdagen generelt ikke var utrolig farlig...

• #15   13. jan 2011 Sys ikke et har noget med alderen at gøre, men erfaringen.
    JEg sys faktisk det en fed idé at købe en mishandlet hest/pony:
    1) Man giver en øgdelagt hest en chance for at få det bedste liv smiley
    2) Man bliver lykkelig når man har en hest der er gået fra umulig, mishandlet osv. til drømmen.
    3) Man lærer faktisk meget af det smiley Og jeg ville ELSKE at arbejde med sådan en hest,lave alt muligt horsemanship og vinde dens tillid.
    JEg ville virkelig eeeeeelske det. og kunne sagtens selv finde på det en dag. SYs viiiiirikelig det er fedt at arbejde med.

• #16   13. jan 2011 prøv nyt hesteliv

Kommentér på:
ny hest - hjælp søges!

Annonce