{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
476 visninger | Oprettet:

Hævnkaraktere?? {{forumTopicSubject}}

Har tænk lidt over det med de hævnkaraktere, da mange tydeligvis er sure over det.

Gør det ikke selv, da jeg giver de fleste heste høj, og kun middel hvis de har chancen får at gøre noget bedre så jeg ændre til høj.

Men der er mange der skriver at en middel er givet til den pæne gennemsnitlige hest, så det må jo være de fleste heste.

Så kan man kalde det en hævnkarakter at give en middel igen til en middel hvis det er det man mener, sådan som de fleste ser det, er det jo en ganske fin karakter, og det synes jeg da også.

Bare nysgerrig nu hvor der har været så meget om de hævnkaraktere=)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hævnkaraktere??
  • #1   19. maj 2006 Min mening (:

    BEDØMMELSER :
    Lidt om hvad jeg mener at Lav , middel , høj og xtra høj er.

    Ekstra høj :Er til dem heste og ponyer der virkelige sætter lys i mine øjne .

    Høj : Er til dem heste og ponyer der er virkelige specielle og der har gode billeder .

    Middel : Er til dem heste og ponyer der er helt normale at se på og er ganske fine - Jeg ser overhovedet ikk middel som en dårlig ting !

    Lav : Til de heste og ponyer der har meget dårlige billeder og bare ser "døde" ud i øjnene !

    - Hvis man er utilfreds over hva andres meninger er om ens hest og ponyer er , så synes jeg ikk man skal have dem oprettet her !


  • #2   19. maj 2006 Men tror bare der er mange der mener at der er givet en hævnkarakter hvis folk giver en middel, og så der kommer en tilbage.. men som du også skriver | Nørreled | * Malle & Pølz smiley !
    er middel til de heste der er helt normale og fine.. så det kan vel ikke kaldes for hævn, da der vel enlig så er mange der går ind under middel.


  • #3   19. maj 2006 middel er da en glimrende karakter.. giver den også selv til folk som jeg mener kan gøre det bedre, og så skriver jeg hvad de kan gøre bedre. når de så skriver til mig at nu er profilen ændret så går jeg ind igen og ændre for det meste til høj..

    Jeg har været udsat for at folk bliver sure over at få middel og så giver lav, men for det meste kan man tale folk til fornuft så de ændre deres hævnkarakter. Men jeg har lige været udsat for at en person havde set forkert (havde givet middel og høj) og troede jeg havde givet lav og gav mig så lav og skrev at det var en hævnkarakter-ønsker ikke at nævne navne da det er forkert..

    Jeg syens virkelig at det er underligt at folk hævner sig i stedet for at tage imod kritikken, det har jeg da gjort og tager da gerne selv imod gode råd. spørger da altid om hvorfor jeg har fået middel da jeg kun vil gøre min profil så god som muligt...


  • #4   19. maj 2006 Cecilie:

    Er fuldstændig enig med dig! Jeg vil også hellere end gerne have af vide hvad jeg eventuelt kunne gøre bedre=)


  • #5   19. maj 2006 Nogle gange er der nogle der bare giver lav fordi de ikke kan lide personen , selv om de egenlig godt kan lide hesten .. Det synes jeg er skørt..

  • #6   19. maj 2006 Johanne C - Kan ik sige andet, at vi to stemmer på samme måde.. smiley Såå er helt enig...

  • #7   19. maj 2006 Line & Mette C - ja jeg sys ogs det er fuldstændig latterligt... En ret mærkelig måde at gøre det på, ku jeg godt nok aldrig drømme om at gøre : )

  • #8   19. maj 2006 Det jeg har opdaget er at mange af dem som siger at de synes middel er en fin karakter (ingen navne), flipper helt ud hvis man giver deres hest middel. Så har jeg tit opdaget at de uden grund giver alle mine middel eller lav.

    Mine bed¢mmelser:

    Ekstra h¢j: gode billeder, smuk hest der også er god representant af racen, god tekst hvor der står noget om hesten.

    H¢j: alle de heste som har gode nok billeder og egentlig ikke helt har det til ekstra h¢j

    Middel: ikke så mange billeder/ikke så gode billeder, hvis hesten er i dårlig foderstand, ingen tekst

    Lav: ingen gode billeder der viser hesten/kun et dårligt billede, hesten er i dårlig foderstand eller ser us som om den har smerter, ingen tekst.


  • #9   19. maj 2006 Jeg giver somregel begrundelser for mine karaktere, og hvis folk vil fise ind og give mine lav fordi de er sure på mig - so let that be it. Kan ikke hidse mig op smiley

    Jeg giver karakter for hvordan jeg synes hesten er, billeder, beskrivelse m.v. tæller alt sammen.

    Jeg checker desuden meget sjældent mine karaktere, men kan da se at nogle som f.eks. har været bannet på JHN, synes de vil gå herind og hævne sig ved at give mine heste lav 8) Fuldkommen latterligt.
    - Da jeg nævnte det i et indlæg overfor den ene fes hun ind og ændrede nogle af dem og vrælede så "Nej jeg har da ej" - pft. Hvad kan man bruge det til? Nul og en hatskid.


Kommentér på:
Hævnkaraktere??

Annonce