12. mar 2008 Følger: 15 Følgere: 12 Heste: 7 Emner: 35 Svar: 245
hvad gør jeg.. gnisten er væk! {{forumTopicSubject}}
jeg har min lille islænder fyr, som er mit et og alt, sat til udlån her på hg, da pengene ikke er der til alle hestene, og jeg ikke vil sælge ham, og fordi min travhest er rigtig, ond ved ham! i dag da jeg var der nede, striglede jeg ham, og nusse om ham.. da jeg satte mig på hug og kiggede ham i øjnene, var det ikke den islænder jeg plejer at ha med at gøre jeg så.. elvis er ikke glad mere! gnisten er pist væk. han kigger bare ud i luften som om der ikk er mere tilbage at leve for. han lavede ikke ballade (på den gode måde) som han plejer... der er ikke rigtig nogen der har givet noget specielt respons på min annonce med ham. så nu står jeg og tænker over, om det bedste for ham ville være at få fred, om jeg skal sælge ham til en meget lav pris, for at give ham et bedre sted, eller om min travhest skal et andet sted hen og bo.. problemet er bare.. at jeg ved ikke om der er nogen der vil kunne forstå elvis som jeg gør. har aldrig oplevet nogen der har ligeså meget styr på ham som jeg har.. han kan ikke rigtig med andre heste, da han er super sær.. jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre!
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Hvorfor er en hest der ikke løber rundt og er vild en hest uden gnist.
Det er for mig bare en hest er hviler i sig selv og er afslappet :o)
" problemet er bare.. at jeg ved ikke om der er nogen der vil kunne forstå elvis som jeg gør. "
Hvis du har den indstilling så skal du nok bare aflive hesten i stedet. Med den indstilling finder du aldrig en køber du er tilfreds med.
okt 2004
Følger: 97 Følgere: 110 Heste: 3 Emner: 163 Svar: 6.007
Det er der jo mange to-benede som 4-benede der bliver i dette vejr....
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 12 Heste: 7 Emner: 35 Svar: 245
dec 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Heste: 4 Emner: 65 Svar: 1.908
jul 2009
Følger: 90 Følgere: 93 Heste: 6 Emner: 193 Svar: 2.714
maj 2005
Følger: 114 Følgere: 112 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 3.697
Men det kan jo også være mange andre ting, det kan også være vinteren der er hård ved ham.. Han kan jo godt lysne op igen, når foråret kommer..
maj 2005
Følger: 114 Følgere: 112 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 3.697
hvad gør jeg.. gnisten er væk!