{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

hvad gør jeg.. gnisten er væk! {{forumTopicSubject}}

jeg har min lille islænder fyr, som er mit et og alt, sat til udlån her på hg, da pengene ikke er der til alle hestene, og jeg ikke vil sælge ham, og fordi min travhest er rigtig, ond ved ham! i dag da jeg var der nede, striglede jeg ham, og nusse om ham.. da jeg satte mig på hug og kiggede ham i øjnene, var det ikke den islænder jeg plejer at ha med at gøre jeg så.. elvis er ikke glad mere! gnisten er pist væk. han kigger bare ud i luften som om der ikk er mere tilbage at leve for. han lavede ikke ballade (på den gode måde) som han plejer... der er ikke rigtig nogen der har givet noget specielt respons på min annonce med ham. så nu står jeg og tænker over, om det bedste for ham ville være at få fred, om jeg skal sælge ham til en meget lav pris, for at give ham et bedre sted, eller om min travhest skal et andet sted hen og bo.. problemet er bare.. at jeg ved ikke om der er nogen der vil kunne forstå elvis som jeg gør. har aldrig oplevet nogen der har ligeså meget styr på ham som jeg har.. han kan ikke rigtig med andre heste, da han er super sær.. jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad gør jeg.. gnisten er væk!
Kommentér på:
hvad gør jeg.. gnisten er væk!

Annonce