1.406 visninger
|
Oprettet:
dyrlæge eller kiropraktor?? {{forumTopicSubject}}
Sagen er, at min dejlige hoppe fik ondt i ryggen da jeg red for ca. 2 mdr. siden, og har ikke redet siden da. Smed sadlen på hylden og red ikke. Snakkede med min dyrlæge og vi tror begge det godt kan være sadlen..
Hun sagde hun kunne komme ud og longere hende, måske med mig på ryggen når al sneen og is er væk.
problemet er bare, at jeg er usikker på om jeg skal få dyrlæge ud eller kiropraktor, for jeg gider jo ikke hvis dyrlægen ikke finder ud af noget (hun nævnte også kissing spines ) og så hun siger jeg skal få en kiropraktor ud og betale ekstra for dyrlægebesøget? :s
Hvad ville I gøre?
sep 2009
Følger: 27 Følgere: 25 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 24
Håber din hest snart blir frisk igen:-)
maj 2007
Følger: 94 Følgere: 141 Heste: 4 Emner: 239 Svar: 1.474
Det er den eneste mulighed for med sikkerhed og sige om det er det..
Det kan en kiropraktor ik afgøre..
okt 2009
Følger: 16 Følgere: 17 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 944
dec 2008
Følger: 38 Følgere: 27 Heste: 17 Emner: 30 Svar: 712
* CacaoTraum *
Jeg vil lige sige at jeg har dårlige erfaringer med Kim Samuelsen.
i 2008 havde jeg et føl (ikke så gammelt) som havde fået ondt i nakken og havde svært ved at patte pga at den var stiv i nakken og havde ondt.
så jeg havde Kim Samuelsen ude og se på føllet, da han kom gad han ikke en gang at mærke på føllets nakke og hals.
Han sagde at føllet bare skulle have noget smerte stillende, så han kom hver dag i en uge for at give føllet noget smerte stillende, men det blev ikke bedre med føllet. det blev værre og værre og føllet kunne heller ikke selv komme op at stå mere, så vi måtte hjælpe føllet op at stå,
det eneste Kim Samuelsen havde at sige til det var: MERE SMERTE STILLENDE..
Det blev stadigt værre og værre med føllet og til sidst valgte jeg at sige stop nu afliver vi føllet..
så det kostede mig ca 8.000 kr og et føl der ikke overlevede
at lære at man IKKE skal bruge Kim Samuelsen
feb 2008
Følger: 73 Følgere: 70 Heste: 1 Emner: 447 Svar: 1.934
feb 2008
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Få en kiopraktor ud - forsætter problemet, så dyrlæge og røngten
feb 2008
dyrlæge eller kiropraktor??