{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
968 visninger | Oprettet:

Svært at få solgt herinde {{forumTopicSubject}}

så skete det igen, mine pc gamacher som stod til salg både herinde og på en anden side er nu solgt via den anden side
jeg har også haft klart flere SERIØSE henvendelser på bla.min hest på andre salgssider end her
andre der har oplevet markedet herinde sådan eller er jeg bare uheldig for kan godt nævne endnu flere eksempler end de der allerede er nævnt

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svært at få solgt herinde
  • #1   8. jan 2011 Næ, jeg synes også det er svært at få solgt herinde. Enten er henvendelserne ikke seriøse, eller også tror folk de kan bytte sig til alt muligt.

• #2   8. jan 2011 Mette det er jo rigtig nok men det samme gælder jo for de andre sider og der har jeg alligevel fået reseveret en hest samt solgt pc gamscherne i disse udsalgstider.

• #3   8. jan 2011 nå ja og så mener jeg også alt det bytte halløj er ved at tage overhånd, folk bliver ved med at skrive bytte selv om man allerede har skrevet man ikke bytter

• #4   8. jan 2011 er ikke vip af samme grund folk er ikke seriøse og ja det går hurtigere at sælge på andre sider det er også min opfattelse ; )) Ofte er det jo børn ned til de 10 år der byder og ja så skal de spørge og så høre man ikke mere !!! Forstår ikke hvvorfor de byder !! Syntes de det er sjovt at holde folk for nar ??

• #5   8. jan 2011 Lige præcis, Rikke T!

• #6   8. jan 2011 syntes det er fint nok:-D
    Har lige solgt min 3er pony i dag. og han var KUN tilsalg her inde:-D.
    Men der er altså også mange useriøse anoncer!
    fx. en grime til 100 kr(selvom den ikke er brugt) også kommer der 75kr i porto Så kunne man jo købe en i en rideudstyrsbutik for 75kr billiger ? :-D.

• #7   8. jan 2011 Men alt det der bytte fis må godt stoppe! for det er tit urealistiske ting folk vil bytte med!:-D.

• #8   8. jan 2011 Synes faktisk markedet herinde er blevet markant bedre, specielt marked for hestesalg.
    Har haft en hest til salg herinde i ganske få timer, der er allerede 4 seriøse henvendelser på den. Hesten er så også meget billig, men stadigvæk.
    Har også en pony tilsalg herinde, dog i et noget højere prisleje, i en måned har han været taget af Heste-Nettet, men vi har nærmest fået flere henvendelser fra HG end fra HN. Dog har ridehesten.com også været effektivt, men det er jo også en helt andet sag.

• #9   9. jan 2011 Synes også HG er ufattelig useriøse...
    Men det gør det hellere ikke bedre at hvis man f.eks skal bruge en springhest der går det og det, er det eneste man kan trykke i søgefunktion: "Hest" og "køb" De burde ærlig talt ikke tage penge for så dårlige søgefunktioner.

• #10   9. jan 2011 jeg gider heller ikke betale for at få lov til at sætte ting til salg herinde, for jeg får heller ikke solgt...

• #11   9. jan 2011 Inden for den sidste måned har jeg solgt herinde :
    Sadel, 2 par ridebukser, sadelpad, støvler, stævnejakke, sadelunderlag,
    bandager, 2 bid......
    Så helt umuligt er det ikke....

• #12   9. jan 2011 Hov jeg glemte jeg også har solgt 5 tøjler og 4 gamacher...:)

• #13   9. jan 2011 Men jeg vil dog sige, at for at jeg fortsat vil betale for VIP, så skal søgefunktionerne være bedre. Det er slet ikke til at søge efter noget konkret, hvis de vil blive ved med at kræve penge for salgsannoncer af heste, så skal de lave mulighed for at søge efter alder, køn, højde, temperament og uddannelsesniveau.

Kommentér på:
Svært at få solgt herinde

Annonce