{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.187 visninger | Oprettet:

Hvad bruger I..og pris? {{forumTopicSubject}}

Hej

Sagen er den at jeg står og skal ny bund i vores round-pen, samt have fyldt noget på vores ridebane (den er drænet og har et medium lag sand på).

Meen...har lidt problemer om man skal vælge ridebaneflis eller muslingeskaller. Hvad er jeres erfaring og meget gerne hvis nogen vil sige den cirka pris de har givet for deres ridebanebund smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad bruger I..og pris?
  • #1   5. jan 2011 flis vil jeg helt klart vælge, og det er det vi har redet på altid.. muslingeskaller kan være skarpe og derved skære i hestens hove (har jeg oplevet til et stævne).. ved desværre ikke hvad det koster

• #2   5. jan 2011 Ok...men hvis man vælger muslingeskaller, så skal de vel tromles/knuses lidt når de er lagt eller hvordan?

• #3   5. jan 2011 Vi har muslinger på ridebanen ude på klubben, det fungere rigtigt godt, dog er den en del ujævn. Men den trænger vist bare til genfyldning samt harvning. Vi har ingen problemer haft med at de skader hesten, de lugter lidt af fisk, men det er også det smiley .

I ridehallen er der flis, det er helt okay, men har tilldens til at blive glat s:

Hjemme ved mig selv har jeg sand i roundpenen, hvilket er rigtigt godt, ikke for tungt og ikke dybt og sådan :).

Priser ved jeg desværre ikke, men ved at muslingeskallerne var lidt halv dyre :).

• #4   5. jan 2011 helt klart muslinger! smiley
    Det er også næsten frostfrit, og har aldrig oplevet en hest der skar sig smiley
    -Men det gør ondt at falde af i !! smiley

• #5   5. jan 2011 Helt klart muslingeskaller. de er super gode at ride på. De bliver kørt på hele, men bliver hurtigt knust når de bliver brugt.

• #6   5. jan 2011 Mange tak for alle jeres input smiley

Kunne godt forestille mig at musling gør nas at falde af i. Men har nemlig også hørt at pga deres normale saltindhold er det næsten frostfrit og skal ikke genopfyldes så tit som det andet. Men er det glat i regnvejr?

Når de er lagt på (hele muslingeskaller), er det vel bare at tage en traktor med trumle og køre over et par gange og så sørge for at harve engang imellem?

• #7   5. jan 2011 synes ikke den bliver glat selvom det regner smiley

• #8   19. jan 2011 Hvis jeg må spørge om noget... Har i ikke først sand og så muslingeskaller, eller kører i kun muslingeskaller på? Jeg ønsker mig en ridebane, og følger lige med.

• #9   18. feb 2011 Har lige fået prisen på muslingskaller til min bane leveret til 20x42 meter, pris 4500 + moms men min bane er også anlagt på jord/sand og skal ikke drænes. den skulle måske efterfyldet til efteråret, men ellers skulle jeg have en bane jeg kan bruge året rundt. Har bestilt til levering i foråret!!

• #10   21. feb 2011 Stald Bentzen: Hvor fik du det tilbud fra, hvis man må spørge? smiley
    Hvor tykt et lag får du på?

Kommentér på:
Hvad bruger I..og pris?

Annonce