{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.435 visninger | Oprettet:

beslagsmed Lars Jakobsen {{forumTopicSubject}}

Hej Heste tøser smiley

Ville lige høre om der skulle være nogle herinde der kender noget til beslagsmed Lars Jakobsen Fra horsens egnen.
Og om hvad jeres erfaringer med ham?
Kan se han er nystartet og står og skal finde en ny smed da ham jeg har brugt tidligere ikke holder sine aftaler :-((

Skriv endelig løs smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  beslagsmed Lars Jakobsen
  • #1   3. jan 2011 Jeg fandt ham ved et tilfælde da min tidligere smed brandte mig af 2 dage for min hest skulle ud til bedømmelse.
    OG jeg har ham stadig.
    Jeg er enormt glad for hans arbjede, som er profesionelt og godt udført, han kommer ALTID til tiden, og tager alle vores heste, både vores koldblods og hingstene.

Han er godt til at beskære og sko efter hensten benstillig og hov, og ikke efter en "sterio type" af en hov.
    Der ud over er han utrolig behagelig og sympatisk, og god ved hestene og tager den tid det kræves også ved helt umulige heste.

Så kænge han er i faget forbllver han min smed.
    Jeg har kun den aller varmeste anbefalinger til Lars Jakobsen

• #2   3. jan 2011 Det lyder jo positiv... Er meget spændt på han besøg, det er man vel altid når en ny skal til.
    Det kan da ihvertfald ikke blive mere negativ end det er nu hvor min smed bare bliver væk og ikke ringer før nogle dage senere.... Ihhhh det er bare sååååå træls

• #4   4. jan 2011 Lars får mine varmeste anbefalinger, bruger ham selv til beskæringen af mine 3 heste.. Han er rolig, dygtig og suger til sig af ny viden, så han hele tiden dygtiggører sig, det kan jeg godt lide ved en smed... Han kommer faktisk idag til mine =)
    Og så kommer han den dag han siger og til tiden!

• #5   16. okt 2012 kan bestemt også kun sige gode ting om lars smiley dygtig til sit arbejde kommer til tiden og kommer hurtigt hvis det er nødvendigt ....
    så jeg skifter ikke igen smiley

Kommentér på:
beslagsmed Lars Jakobsen

Annonce