{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

Hesteejerens værste skræk! {{forumTopicSubject}}

Puha, jeg har lige haft den værste oplevelse hidtil med min dejlige pony gennem nu 2½ år.

Her til aften får jeg en opringning af mit opstaldningssted, at min kære Masca muligvis har kolik, og at jeg hellere må komme og tjekke ham. Ringer så til min gode veninde, som ved noget om kolik, og spørger hvad jeg skal gøre, og hvilke symptomer jeg skal kigge efter.

Kommer derud, og finder ham liggende i sin boks, får straks et stik i maven, og skynder mig at "flå" ham op. Går ud på ridebanen og trækker og trækker, men han skider ikke. :s Lytter til maven, og der kommer heldigvis lyde derfra en gang i mellem.
Han virker lidt sløj, men ikke noget faretruende. Kan trave uden problemer.
Putter ham ind i boksen, hvor han står og glor lidt, og jeg går rundt i stalden og prøver at tage mig til noget - for ville se om han lagde sig igen. Jeg finder hø frem til ham, og finder gulerødder, men efter en halv time har han stadig ikke lagt sig, og han har i mellemtiden tisset.

Han får dyrlæge i morgen til vaccination, og spørger dem lige om hans tilstand...

Men fy føj for en oplevelse!!! Håber ikke han har kolik. Han virkede bedre da jeg gik derfra end da jeg kom...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hesteejerens værste skræk!
Kommentér på:
Hesteejerens værste skræk!

Annonce