{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til sadel tilpasning
  • #1   2. jan 2011 Står også og skal have ny sadel, og må erkende vi kan ikke sige om de passer ud fra billederne. Man skal mærke ned langs siden om skulderen er helt fri og kan bevæge sig, man skal tælle ribben, sadlen må ikke gå om bag bagerste ribben. den må ikke vippe og skal ligge det rigtige sted med tyngde punktet.
    Jeg får en dame ud med et stort læs fra sadler DK og vores beridder med på sidelinien og så skal man stadig være obs, da hesten ændre sig vinter og sommer. og den derfor måske ikke ligger perfekt til sommer smiley

• #2   2. jan 2011 Jeg syns du skulle få en sadle mager ud eller evt køre hesten ud til en sadle mager smiley det kan nemlig også være at sadle slet ikke passer til din type hest eller noget helt andet smiley

• #3   2. jan 2011 Problemet er der ikke findes en Sadelmager på Bornholm! Der er der mit problem er og Michael Brodie har været herover men han er også den eneste.

• #4   2. jan 2011 Det kan jo ligesågodt være lammeskindet der giver din hest ondt i ryggen... et lammeskind fjerner et par cm i kammeret, så hvis kammeret passer uden lam, får hesten trykninger med lammet...

Derudover ser din sadel ikke særlig bred ud i kammeret (mellem puderne) er du sikker på at din hest har så smal en rygrad? og hvis du så derudover bruger lam ser det ikke ud som om der er mere end 2-3 cm og ingen heste har så smal en rygrad.....

• #5   2. jan 2011 Der er masser at plads til rygraden. Det er mere bom str jeg tvivler på og har primær kun redet i dressur sadlen da vi holdte pause fra spring og den rides uden

• #6   2. jan 2011 okay. men nu var det begge sadler jeg mente det med afstanden mellem puderne. og jeg kan se på billederne at der ikke er rigelig plads. det kan godt være de lige passer med afstand, men masser plads er der absolut ikke.

som eksempel skal der være 8-10 cm imellem puderne til min hest. (og den har ikke en abnorm stor rygrad)

Vil ikke sige at sadlen ligger godt. Den skal helt sikkert omstoppes, for den ligger slet ikke til din hest, Den ligger mere ovenpå den.

Kommentér på:
Hjælp til sadel tilpasning

Annonce