{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.090 visninger | Oprettet:

Hvorfor de stødende ord? {{forumTopicSubject}}

jeg ved ikke om i har bemærket det, men nogle herinde har det med at komme med virkelige stødende ord.. jeg er ny her, og der er da vireklig mange der har været utrolig søde mod mig, og det er jeg da taknemmelig for.. men samtidigt er der nogle der ´skal klemme en dum kommentar ind som egentlig mere fremhæves som jalousi end som noget jeg kan bruge længere frem, såsom et råd!!! jeg siger ikke at det netop er sket for mig, men jeg har fundet ud af at det sker for mange!!! er det er forsøg på at fremhæve sig selv og sin hest? hvad mener i generelt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor de stødende ord?
  • #1   15. maj 2006 det ved jeg ikke.. tror mange bliver sur hvis man ikke giver dem høj eller x-høj....

og det er jeg godt nok temmelig kold over ofr.. jeg ved selv hvad mine heste er værd for mig.. så hvad andre bedømmer dem ti rører mig ikke.. men tror mange bliver sure over det....

og skal så hævner sig..

• #2   15. maj 2006 Enig AS (:

• #3   15. maj 2006 mht et råd mener jeg at der gives råd til ridningen.. og de stødende ord, bemærkede jeg da min venindes hest, der er navngivet efter et menneske, og altså ikke er det "mest" normale navn, fik at vide at det var et fjollet navn, og hvad havde den dog gjort for at hedde noget så dumt!!! det bliver jeg sku lidt sur over.. jeg er ikke den der normalt skaber en debat, men jeg forstod bare ikke hvorfor det skulle skrives!!! selvfølgelig bør jeg ikke gå og syde over sådan noget, altså det er hvad det er.. måske er det bare en hentydnng til at hvad end vi siger så tror jeg der er mange der tager de stødende ord til sig..

• #4   15. maj 2006 det har du nok egentligt ret i.. det er faktisk rigtigt det er pi--- irriterende at folk skriver råd!!! så der giver jeg dig ret!!! det havde jeg ikke lige tænkt på..

• #5   16. maj 2006 Jeg er blevet nklaget for at have mishandlet min elskede pony herinde..det fortæller da vist lidt om tonen herinde..

Kunne aldrig nogensinde inde på at skade hende på nogen som helst måder.. :S

• #6   16. maj 2006 <i><b>Diskuter aldrig med idioter.
    De trækker dig ned på deres niveau og slår dig med deres erfaring</i></b>

• #7   16. maj 2006 mille S> what?

Kommentér på:
Hvorfor de stødende ord?

Annonce