Hvor er det trist :( {{forumTopicSubject}}
Ja min skønne part Justin som jeg nu har haft part på siden d. 23 oktober, skal nu sættes til salg. Er bare blevet så utrolig glad for ham, og nyder virkelig at have ham som min egen, og så endda helt gratis.
Der har været snak om i et stykke tid at de gerne vil af med ham, men det skulle nok først være til foråret. Men nu er der han altså udbudt til salg.
De har haft spurgt mig om jeg ville være interesseret i at købe ham, og har da snakket med mine forældre. Og jeg kunne da helt vildt også godt tænke mig at købe ham.
Men, men jeg går jo pt i 10.klasse og regner stærkt med at skulle på HTX efter sommer. Jeg arbejde samtidig på Mcdonalds og det tager jo også utrolig meget tid. Og jeg har aldrig ville have min egen fordi jeg var sikker på jeg ikke ville have tid, og skulle jeg få tid skulle jeg sige mit arbejde op og så er der jo ingen penge til at betale noget med.
Og da jeg får dårlig samvittighed hver gang jeg ikke er der nede allerede nu, vokser min tvivl bare til det dobbelte.
Men de har eller lovet at det ikke ville gøre noget hvis jeg ikke kunne komme hver dag, for de ville da med glæde stadig passe ham hvis det blev nødvendigt.
men nå ens forældre gerne vil tale en fra det selvom de også virker lidt interesserede i det, bliver det jo ikke nemmere at overtale sig selv. Og da han jo ikke er så høj er jeg også bange for at jeg er en smule for stor til ham. Og ved heller ikke om det er en god ide at købe en hest på 14.
Og jeg ved jo selv hvordan min mors økonomi ser ud (mine forældre er skilt og jeg bor ved min mor) så det er jo ikke så nemt at se igennem fingre med det.
Ja ville bare lige ud med mine frustrationer omkring mine tanker, i må gerne komme med et forslag til hvordan i syntes mulighederne ser ud i forhold til at han kunne blive min, og i er velkommen til at kigge på ham på min profil. det er justin hvis i skulle være i tvivl
aug 2009
Følger: 41 Følgere: 42 Heste: 1 Emner: 223 Svar: 2.108
-Hele historien kan læses på Ohara's profil.
Men jeg kan følge dig 100%
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
En hest kan jo sagtens stå og ikke blive redet. Den dårlige samvittighed er for os mennesker - hesten har det fint med bare at gå på fold.
Derfor, hvis du har råd og gerne vil have hesten kan du jo sagtens.
Der er jo ferie ind imellem hvor der er mere tid.
Vil du have hest så kan du også
Hvor er det trist :(