{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
940 visninger | Oprettet:

Opstaldnings dilemma... {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg står i et lidt irreterende dilemma.
Jeg har min elskede pony Highlight opstaldet på en hyggeligt gård på sodemarksvej, mellem esrum og espønderup (nordsjælland) som ligger omkring 2 km. fra min mor og 1½ fra min far.

Jeg har det fint derude, der er søde heste, fantastiske ridemuligheder, stor dressur ridebane, men dog et meget lille ridehus.
Han har en dejlig boks, og alle de andre hesteejere er meget søde, men! De er meeget ældre end mig! Jeg er selv 13 og den yngste derude er ca. 23, mens du fleste er over de 45 stykker.
Jeg føler mig godt tilpas, men ikke fri. Min mor mener at jeg skal lære mere, og hygge mig mere, men da der ikke er flere ledige bokse kan der ikke komme nogle ud og stå, der er på min alder. Desuden er mangel på større ridehus en stor krise for mig, da vi træner så meget som muligt. Vi kiggede på rideskolen GBR (gribskov rideklub) der har ca. samme afstand, men der er ikke hyggeligt. Der er sikkert mange på min alder, men da jeg var derude til stævne, følte jeg mig ikke godt tilpas, desuden er det Mega dyrt! Så kiggede jeg et andet sted der hedder Helsinge Ridekub (grunden til vi kigger efter sådan et sted er: Folk på min alder, gode træningsmulighder, og undervisning) Og det var fedt. En okay pris for den bedste boks og og nedad, og man kunne gør-det-selv og betale mindre eller betale mere, så gjorde hestepasserne det. Det er en god pris og jeg har været derude til stævne og der var så hyggeligt. Der var ro og orden og jeg følte mig godt tilpas. Problemet er at det ligger meget længere væk. Jeg kan ikke komme derud hver dag, da det er for tidskrævende for en 13'årig.

Så jeg spørger jer til råds. Hvad skal jeg gøre??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opstaldnings dilemma...
Kommentér på:
Opstaldnings dilemma...

Annonce