{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.199 visninger | Oprettet:

Er forvirret :S {{forumTopicSubject}}

Hej alle der læser dette forum...
Jeg solgte min hest her i sommers, da jeg lige var blevet mor, og ikke rigtig havde overskudet til at have en unghest og en lille baby.
Men nu savner jeg det så meget, at jeg har overvejet at købe mig en lidt ældre hest igen. ( trænger til at have lidt mor tid, og stresse af ude ved en hest) Så mit spørgsmål er nu, om det ville være dumt at købe hest igen?? Og hvordan andre for råd til det, med barn og hest??? Skal så lige siges har en sød kæreste der gerne tager over, når jeg vil ud til hesten, hvis jeg for en igen...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er forvirret :S
  • #1   23. dec 2010 hvad med at finde en hest du måske kan komme og hygeg med og ride lidt på istedet? så stor du ikke med så mange ekstra udgifter der..

• #2   23. dec 2010 ja nu er jeg jo nok farver af racen da jeg har så stor kendskab til den og haft mange af slagsen, men var det mig der var i din sitiuration, kunne jeg heller ikke undvære heste.

jeg havde købt en nordsvansk koldblods traver (som INTET har til fælles med en trav hest)
    de er fantastiske alsidige, kolde i hovedet og nemme på tur, det er en fremadgående hest som ALDRIG er doven, meget letridelig og nem at være på.
    og så kan de stå i dage og uger uden at komme ud og ride og være lige så nemme som altid.
    og så kan de stå i løsdrift og klare sig godt også i en kulde som vi har nu, det betyder jo at det er noget billigere at have hest.

du kan læse om racen her: www.staldmato.dk

• #3   23. dec 2010 Jeg tænker lidt en part? Så er du heller ikke tvunget til at tage derud hver dag, og har ikke alle udgifterne.

• #4   23. dec 2010 Ja part havde jeg også tænkte, men syntes ikke rigtig der er nogen i Esbjerg omegen;( Tror man skal kende nogen som kender nogen for det.

Stald Mato
    Ja har også rigtig svært ved at undvære det, mangler det helt vild, bare det at komme ud til en hest og hygge med den og stresse af, efter at have passet barn indtil manden kommer hjem, kunne jo være så dejligt så dejligt!! Vil lige prøve at kigge den race;)

• #5   23. dec 2010 Det synte sjeg du skal, det ER virkelig en fantastisk race.
    Nu er det ikke fordi jeg er heeeelt snæver synet, jeg har en del andre racer også som også konkurere på alle niveauer, men der er noget over denne race som jeg ike har kunnet finde magen til ved nogen andre, der gør den helt unik:-)

jeg forstå dig så godt, det er nu ikke det samme og have en part som at have sin egen:-)

• #6   23. dec 2010 stald Mato
    Den ser ihvertfald helt vild sød, kunne være en mulighed:) Ens egen hest er jo altid det bedste;) Men pengene skal også være der, men det jo et spørgsmål om prioritering, vil jeg tro.

• #7   23. dec 2010 Hej.. Jeg er selv mor til en pige på knap 2 år.. Jeg har to heste, som var der før min datter og jeg har holdt på at de ikke skulle væk pga hende, så jeg kender godt din situation! Jeg nyder de par timer jeg bruger i stalden, hvor jeg kan være mig selv -det giver lige et frisk pust, har heldigvis også en mand som er sød til at tage sig af vores datter imens.. Men kig på økonomien om i kan klare det, for det er ikke billigt.. smiley

• #8   23. dec 2010 Du kan enten vælge at få part, men så kan du ikke helt selv vælge hvornår du vil ride, eller også kan du købe hesten, og se hvordan det går, ellers kan du jo altid vælge at finde en part smiley

• #9   23. dec 2010 jeg synes bestemt at du skulle anskaffe dig en hest igen.. jeg er selv mor med en søn på år nu. og der er simpelhent ikke noget bedre børneafstresning end heste mener jeg.
    Jeg har rigtig god erfaring med at have hest og barn ihvertfald

Kommentér på:
Er forvirret :S

Annonce