{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JYDEN JOTLER "STJÅLET"
  • #1   9. mar 2004 har britta godt gået... havde ikke lige set at du havde lagt en ind, så kom lige til at gøre det for dig for at de andre ikke bød ham velkommen... ses...

• #2   9. mar 2004 jamen folk byder bare ham velkommen alligevel????? Hvorfor få alle disse stjålne heste ind?? Hmm, ja, jeg forstår det ikke. smiley

• #3   9. mar 2004 nææææ... det er lidt træls, men kan jo næsten se hvis at de er falske...

• #4   9. mar 2004 Dorthe H.... Du lyder som om du syntes det er helt okay. Det er vi så mange der IKKE syntes. Og JEG søger på de heste jeg har løst til. Og jeg SYNTES IKKE det er okay at låne andres heste.. Hvad du så mener om det, er jeg sådan set ligeglad med.
    Jeg ville selv blive gal og arrig hvis jeg fandt mine heste hvor en anden havde oprettet dem som sin egen... Men du syntes åbenbart det er helt okay.
    Så hvis du gør som du vil, så gør jeg som jeg vil. smiley
    Og nu har jeg altså altid været meget på alle heste sider, og er ret god til at huske, så derfor kan jeg huske mange af de lidt specialle heste.
    Men stem du bare ind, det er jeg faktisk ligeglad med, men lad så mig/os der IKKE syntes det er okay, gøre som vi vil. smiley

• #5   9. mar 2004 Dorthe, det er okay. Det lød bare som om det var mig du anklagede, da du har svaret ret hurtigt efter mig de gange der har været heste "på gale veje" herinde.
    Jeg skrev også under jyden, men folk blev ved og ved at stemme ham ind, og derfor var jeg nød til at skrive her, syntes jeg.
    Men jeg bærer ikke nag, og jeg tror vi/jeg har misforstået noget.
    Jeg har altid været nysgerrig for hvad der rører sig ude i verden ang. heste, og nu hvor nettet er her, kommer jeg rundt overalt, og får derfor set mange at de særprægede racer der er, og kan derfor tit huske jeg har set netop en hest, som måske prøver at blive oprettet her.
    smiley

• #6   9. mar 2004 Ja, der er så meget trælsk, for så ved man jo ikke hvorfor de afviser den. Og er det kun fordi man ikke kan lide hesten er det meget uretfærdigt at afvise den.
    Det er måske fordi der kun er et billede, ved det ikke. Jeg kender den ikke.

Kommentér på:
JYDEN JOTLER "STJÅLET"

Annonce