{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
463 visninger | Oprettet:

Hvad gør jeg ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har det bare vildt svært i øjeblikket !!!

Jeg har passet den skønneste lille pony Pippi som jeg snart har gjort i 2 år. Jeg elsker hende så forfærdeligt meget og har et helt specielt forhold til hende. Fordi hun er en pony der skal have meget lang tid til at knytte sig til folk og hun er normalt virkelig sur i stalden !
Jeg er en af de eneste der kan komme tæt på hende og jeg kan bare mærke hun stoler på mig !
Jeg har nu fundet mig en halvpart fordi jeg følte jeg måtte komme lidt videre. Han er bare den dejligste lille shetlænder Emil<'3
Men det betyder også jeg skal forlade min elskede Pipsen men hun betyder bare så meget for mig og jeg kan bare ikke sige farvel til hende ?
Jeg føler bare ikke jeg kan forlade hende sådan fordi jeg er den eneste der elsker hende og hvis jeg stopper vil hun bare aldrig blive passet ! Jeg har det så svært med det og ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre ?
Føler bare jeg har ansvaret at blive hos hende og sørge for hende. Men jeg har snart redet i 3 år på rideskolen og hvis jeg får part skal jeg også stadig komme og få undervisning der.

Jeg kan måske lave en aftale om både at have part OG passe hende samtidig men tror bare man vil blive total stresset af det men jeg syntes bare ikke jeg kan være bekendt at stoppe med at passe hende...

Hvad syntes i vil være det bedste ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gør jeg ?
Kommentér på:
Hvad gør jeg ?

Annonce