{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
532 visninger | Oprettet:

»'·.› Har i haft styrt ? {{forumTopicSubject}}

<b>T</b>jaa bare lige for at få lidt gang i det herinde , spørger jeg da lige jer om i har prøvet at styrte , altså sådan virkelig grimt styrt ?

<i> Pyhh' det har jeg nemlig , &&' det var bestemt ikke rart </i>
Det skete sådan :
En dag for 2 år siden nu , var jeg ude og ride på Min pony , det havde da vært en stille og rolig tur , da vi var næsten var færdig , skulle bare lige skridte det sidste stykke hjem ,
- <b>S</b>å skete det ! , Det begyndte at Tordne , og Ponyen blev banqe og fór sammen , og stak af , hun ville hjem .Da vi var næsten hjemme så skete det altså !! Hun væltede i svinget da hun havde alt for meget fart på , og med 4 sko på , gled hun altså.. - Vi væltede & jeq gled hen ad asfalten , og da jeg kom til min bevidst igen , stod min pony ved siden af blødte fra skuldren , jeg ville bare med det samme op igen . Men A V , det kunne jeg ikke . Kunne mærke en slem smerte fra knæet. Jeg væltede ned igen , og der så jeg mit knæ , Føj aldrig nogensinde set nogen mere KLAMT ! Jeg kunne se min knæskal , det var helt åbent helt ind , og så blødte det ingengang.. Den smerte var så ubeskrivelig , gjorde så ondt ! .

- Blev så syet med 16 Sting , en pinfuld nat på skadestuen , avav !!

Gjorde d ikk bedre af 2 dage efter jeg sku opereres for det , og har stadig ondt i knæet , det er smadret smiley

¤ <b> Hva med jer , har i prøvet sådan noget lignende </b> ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  »'·.› Har i haft styrt ?
  • #1   10. maj 2006 Neeej har jeg ik heldigvis hehe,,..

Men glemmer aldrig dengang vi tog fra ridetime op til dig på sygehuset i ridekluns haha smiley

godt der ik skete mere søde,.. gud ske tak og lov hihi (:

• #2   10. maj 2006 Ja jeg var ude for en ulykke med venindes hyp hvor jeg ifølge lægerne har haft hende ned over mig men har desværre ingen vidner der har set ulykken, fik en senhjerneskade + Hammel Neurocenter sagde jeg var 85 % handikappet hvilket jeg sådan set ikke mærker det er mest hovedskaden der driller pga hukommelsen svært ved at huske/kende folk dog 1 enkelt gang kunne jeg huske en søster til en skolekammerat storesøsteren var bagved hende kunne jeg ikke kende.

• #3   10. maj 2006 Har styrtet engang, men slet ikke så slemt som jeres ö..

Det var til et stævne på Fie, på opvarmningen - liiiige inden jeg skulle ind - min ridelærer blev ved med at sige "Mindre volte, Mindre volte, Mindre volte" og pludselig lå vi der...

• #4   10. maj 2006 Jeg har styrtede 8 gange på Sigurd.
    Hvor han er væltede og slådet en koldbøtte i luften, og landede på mig /:.
    Der er heldigvis aldrig sket noget.
    Men hold da op hvor blev jeg bange når det skete.
    Var omkring 8-9 år da det føste styrt skete /:

• #6   10. maj 2006 haY . .
    jeg har os styrtet et par gange...
    den sidste gang var den værste, jeg var ude od ride en tur med min pony, også skulle jeg gallopere på en mark hvor der havede været majs på, idet vi gallopere (ikke særligt stærkt) så kommer der en hare løbende fra sidden, min pony ville undvige den men falder over en stup... Der skete heldivis ikke noget med ham, men jeg forstuvet min skulder . . av av . .

• #7   10. maj 2006 Ej hvor vildt! :'O .
    Jeg var engang ude og ride en lille tur og ville min pony hjem , så vendte hun rundt og småk så lagde vi der .. Hun løb hjem ad og mig bageter !
    - Det var lidt skræmmende !

• #8   10. maj 2006 jeg styr 3 gange med luffe og 2 gang med kamille

• #9   10. maj 2006 tja det er aldrig sjovt.. hmm

for nogle år siden da jeg ejet stuntvil. red vi undervisning oppe v min nabo ude på ridebanene, og stuntvil var rigtig oppe at køre den da.såå men de første 15min gik remelig. men så to f..... ved ham. og han styrtet op i den anden ende a banen hvor alle de andre fra stalden stod, og spæret for udgangen. så stoppet han og jeg ville hoppe a men nåde kun at få føderne ud a bøjlen. så løb han hen mod udgangen hvor min mor og nogle andre stop og prøvet på at få ham til at stoppe. men stuntvil løb bare igennem dem. og hen mod stalden. 2sek sener jeg havde dukket mig så havde jeg været død ida. inde i stalden stod 2 store hopper dem løb han os igennem og løb min nabo kone ned som var højgravid.. og rund i hjørnet i stalden gled stuntvil i galop.. min nabo han nåde at gribe fat i mig og få mig vær inen stuntvil væltet helt ned over mig.! kæft jeg var bange.. og siden dag da har jeg ikke redet ham. har fået forbud mod at sætte mig op på ham igen! fik heldighvis kun hjernerystelse og hul i knæet og en hofteskade jeg desværre bøvler m endnu!! knus karina

• #11   10. maj 2006 Har prøvet at Vælte med Amigo, fordi han stejlede så højt at han væltede bagover.! Han var tæt på at vælte bagover og ind i muren, men i stedfor væltede han ned på siden med et brag..

Der skete heldigvis ikke noget med nogen af os.. men jeg rystede da godt nok lidt.. og Amigo var lidt rystet.. men han har da ikke stejlet siden..!

Kommentér på:
»'·.› Har i haft styrt ?

Annonce