Opstaldning sydsjælland, hvor? {{forumTopicSubject}}
Mulighed for opstaldning på Sydsjælland – kan du hjælpe med oplysninger (hjemmeside, mail, tlf.nr. eller andet) på steder jeg kan kontakte.…?! :o)
Opstaldning med ridehus (på stedet eller i umiddelbar nærhed), fornuftige turmuligheder, meget foldtid og godt heste/rytter miljø efterlyses af voksen ansvarsbesvidst og erfaren dressur/tur rytter med rolig 12 årig vallak.
Gerne (mindre) privat sted evt. med staldvagter/delvis selvpas.
Prisen er ikke afgørende, har eller kender du et godt sted i det sydsjællandske, så hører jeg meget gerne fra dig.
Område: 4720,4733, 4735, 4750, 4760 + evt. Nord Falster, Bogø/Møn.
mail: piabjerre@mail.dk eller mobil 22367036.
Med venlig hilsen og ønsket om en god jul til alle :o)
Pia
nov 2008
Følger: 29 Følgere: 75 Heste: 1 Emner: 84 Svar: 868
sep 2010
Følger: 22 Følgere: 22 Heste: 6 Emner: 62 Svar: 908
dec 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
Camilla, jeg har også sat en annonce på markedspladsen - men hvis ikke man lige leder efter pensionærer er det jo ikke sikkert man kigger der, og jeg rettede derfor blot en venlig forespørgsel til folk herigennem også!
Tak for dit svar Julie, Rønnede kunne godt være en mulighed. :o)
Mvh Pia
nov 2008
Kan lige finde et nummer hvis du vil have det?
dec 2010
Ja tak til tlf. nr. Julie. :o)
Tak for link Emma, Fogedgården kunne sagtens være interessant, kender du stedet og kan fortælle lidt om det?
Kidhavegård, kender jeg og ja der er lækre faciliteter, men er af personlige årsager ikke lige et sted for mig. :o)
Mvh Pia
nov 2008
dec 2010
Julie tak for nr., er du kendt i området og ved du hvordan det er med tur muligheder?
Nogle der kender til gode steder omkring f.eks. Præstø / Bårse / Lundby /Tappernøje / Mern / Ørslev / Ugledige / Vordingborg ?
På forhånd tak :o)
nov 2008
jun 2008
Følger: 26 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 53 Svar: 978
http://www.staldbentpedersen.dk/
Godt og stort ridehus, gode bokse, skovkort og god undervisning.
dec 2010
Tak Emma, har du evt. kontakt oplysninger (navn og/eller adresser) på de 2 gårde du omtaler i Bakkebølle?
Dejligt at folk har lyst til at dele deres oplysninger, tak allesammen - kom gerne med flere, så kan jeg undersøge dem nærmere.
Mvh Pia
Opstaldning sydsjælland, hvor?