{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opstaldningspris på selvpasser stald??
  • #1   8. dec 2010 Ville maks give 1500 hvis du selv skal muge ud, fodre og lukke ind og ud. Og det er altså worst case.
    På min rideskole får du din hest lukket ind og ud, fodret og muget ud for 1800.
    Og det er med gode folde, masser af foldtid og to store ridehuse samt baner og virkelig lækker skov.

• #2   8. dec 2010 jeg giver selv 1300.- for fold, boks, strølese, foder + tilskud, og wrap & hø, ridebane + ridehus 5 min væk.

• #3   8. dec 2010 omkring 500-600kr. ville jeg max give.

• #4   8. dec 2010 så jeg ville give 900,- MEN det er jo bare mig :o)

• #5   8. dec 2010 er 1500 kr ikke lidt meget når man selv skal købe hø, halm, foder, og selv lukke ud og ind, samt muge og strå?? eller? der er godt nok gode bokse og folde og et lille ridehus, samt stort ridecenter lige ved siden af.

• #6   8. dec 2010 Vi står i selvpasser stald Vi betaler 6oo for boks med halm hø og foder køber vi selv. Der er fint 47 m ridehus samt skov sø og lækker natur.
    Vi hjælper hinanden med fodring samt ud og indluk

• #7   8. dec 2010 Britt, som sagt, det er worst case, sådan som jeg ser det smiley
    Ville blive ret negativ hvis jeg selv stod og havde den samme mulighed som dig, men skulle give 1500.
    Men hvis det var det ENESTE sted, ville jeg smide 1500.
    Vil tro det kan gøres for det halve da.

• #10   8. dec 2010 Stalden ligger i Århus.

stalden indeholder 9 store og dejlige bokse, 3 mindre bokse, gode folde og lille, men fint ridehus.

ved naboen er et stort ridecenter man kan benytte med flere ridehaller og gode baner.

så i mener gennemsnitlig 600-700 kr er rimeligt, hvis man selv skal købe og stå for alt? (går ud fra at indbyrdes aftaler kan arrangeres)

• #11   8. dec 2010 Jeg ville aldrig give 1500 for et sted med selvpasser, hvor du selv skal købe foder og strøgelse..

Jeg står i en selvpasser stald, hvor man selv skal sørge for udmugningen og købe foder hjem til sin hest.. Man betaler for boksleje, og ja for at være der.. Det betaler vi 675 kr for.. Der udover, køber vi også hø igennem ejerne af gården, som de selv dyrker, det betaler vi i år 125 kr for i månden, og der for hestene godt 8 kg hø dagligt.. Det syntes jeg er en hel fair pris.. smiley gård ejerne foder hestene til morgen, og giver hø morgen og til nat.. Vi skiftens så til at foder til aften, og vi hjælpes ad med at få hestene ind om eftermiddagen.. der er en på gården der lukker hestene ud om morgen.. Og det fungere rigtig godt.. Og ikke dyrt i mine øjne...

Vi har også mindre ridehal, to dressurbaner, gode sommermarkerm hvor der er masser af græs til hele sommeren, og en springbane.. Der er de facciliteter vi skal bruge.. Måske ikke de bedste, men hestene trives og har det godt, og det er det vigtigste for mig.. smiley

• #12   8. dec 2010 når ja.. der er også halm med i prisen for de 675 kr i måneden.. og ikke kun boksleje..

• #13   8. dec 2010 priserne er jo forskellige rundt om i landet... har en fornemmelse af at århus er i den lidt dyre ende... og når stald og faceliteterne er i orden, så koster det nok også lidt ekstra, men kan fornemme at 600-700 kr ville være rimeligt.

hvis man evt. kan få nogen til at fodre morgen og aften og lukke ud om morgenen, hvad ville så være rimeligt at skulle betale?

• #14   8. dec 2010 Jeg ville stadig ikke betale over 700 kr, for en selvpasser stald, hvor man skal stå for det hele... Så kan man ligeså godt finde et sted hvor der er strøgelse med, og foder, og hvor hestene bliver lukket ud.. Det er så dog svært at finde her i Esbjerg området.. smiley

• #15   8. dec 2010 jeg giver 300 kr for boks
    giver 187 kr pr. mini big halm
    og så medbringer ejg selv foder og wrap min far laver...

der er så rideskole 100 m ved siden a smiley så der er hal og ridebane

• #16   8. dec 2010 jeg vil KUN give max 500 kr kommer an på stald og bokse

• #17   8. dec 2010 Vil tro omkring de 500 kr når det kun er for boks..

Kommentér på:
opstaldningspris på selvpasser stald??

Annonce