{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.090 visninger | Oprettet:

At smile når man er ved hesten {{forumTopicSubject}}

Dengang jeg havde part på Lille Lyn (Hun er nu min :D), så kan jeg huske jeg fik en kommentar i hendes profil, hvor personen skrev noget om, at hun syntes det var fantastisk at at jeg grinte og smilte på alle billederne.

Jeg har virkelig tænkt over det siden, og når jeg kigger i profiler nu så tænker jeg også over det.

Det er kommet bag på mig, hvor få der faktisk ser glade ud når de træner deres heste.

Hvorfor? Jeg har lidt svært ved at forstå det, da hesten for mig et mit "humør-boost". Det er stedet jeg kan tage hen i elendigt humør, og alligevel gå rundt og grine.
Og netop fordi, at det er hesten som er min "lykke-pille", så er det en stor del af årsagen til jeg har hest. Jeg har ganske enkelt brug for det i min hverdag.

Hvis i er nogen af dem der ikke smiler - Hvorfor? Og hvorfor har i så hest? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At smile når man er ved hesten
  • #1   4. dec 2010 Hmm jeg smiler i hjertet, men er sammenbidt at se på når jeg er koncentreret..
    Desværre.. Jeg elsker selv at se at I smiler smiley

• #2   4. dec 2010 Hov - Jeg mente det ikke som, at eneste årsag til at have hest er humør-boostet smiley Det er slet ikke sådan, at jeg tror jer der ikke smiler ikke elsker jeres heste smiley

• #3   4. dec 2010
    Jeg griner når Maja lavet noget komplet åndsvagt der er morsomt og smiler generelt bare når hun ser dum ud.
    Ellers tror jeg ikke jeg smiler så meget - enten koncentere jeg mig ellers smiler jeg ikke fordi jeg ikke smiler bare for at smile. Jeg tror de fleste mennesker ofte har et "stoneface" mange gange som man har på når man bare går rundt der hjemme eller sidder ved computeren fx. Det betyder ikke at jeg ikke er glad, der er bare ikke noget at smile over i det øjeblik.

Maja er ikke et humørboost - hun er et afslapningssted og kan så blive et humørboost hvis hun laver noget der er åndsvagt.

• #5   4. dec 2010 Det er sgu på de færreste træningsbilleder der bliver taget, at jeg ligefrem ser glad ud.. Når jeg sidder og koncenterer mig, ja så ser jeg koncentreret ud. Og tror nu de fleste har det sådan smiley

• #6   4. dec 2010 Sjov observation.. Kiggede lige mine igennem om er nået frem til at det for det meste er på dem hvor jeg træner fra jord at jeg smiler big time smiley ridebillederne er mere koncentrerede (jeg rider oftest uden sadel og har tit fokus på at komme rigtig ned at sidde på hesten og så kan man bare ikke smile samtidig!)

• #7   4. dec 2010 Hvis vi leger og træner fra jorden (altså fjoller lidt rundt) så smiler jeg for det meste, når han ikke er en spasser smiley

Men når vi så lige rider seriøst grand prix dressur, ja så får jeg lige Helgstrand fjæset på smiley he he

• #8   4. dec 2010 jeg kan godt koncentrere mig for meget til at smile nogengange, eller hvis hun driller mig, men normalt smiler jeg da smiley

• #9   4. dec 2010 Jeg bliver glad hver gang jeg er sammen med mine heste.
    Der har været en periode her på det sidste, hvor jeg simpelthen har været forhindret i at ride - engang red jeg HVER dag. Jeg har været ked af det, når jeg ikke kan ride, fordi jeg elsker det virkelig! smiley

• #10   4. dec 2010 Jeg smiler rigtig meget når jeg træner fra jorden og hygger med hestene, også når jeg rider, men ikke så meget, da jeg koncentrere mig, og så får jeg virkelig et grimt fjæs smiley
    - men hestene er også min lykkepille smiley

• #11   4. dec 2010 *Christina&Lady* *

Jeps jeps...
    Den der dæmon agtige stirrende åbenmundene maske O.O
    Total fokus!!!!!!!!

• #13   4. dec 2010 smiler og er gla´d i hestens selvskab, men IKKE når jeg rider/træner. for så koncentrere jeg mig og så smiler jeg ikke. men det betyder jo ikke at jeg ikke er glad

• #14   4. dec 2010 *Christina&Lady* *

Total!!! Jeg var også lidt i tvivl, men så kom jeg til at se på hesten, så kunne jeg godt se farven var anderledes smiley he he...

• #15   4. dec 2010 ja det gør jeg smiley .. findes ikke nogen der kan rede min dag som lille damsen.. så snart hun brummer, så smiler jeg smiley ..
    tror jeg er naturligt når man elsker sine dyr smiley

• #16   4. dec 2010 For det første, så trænger jeg VIRKELIG til nye billeder x). Alle mine ridebilleder er ca 1½ år gammel, og fra dengang jeg lige var startet med at ride bidløst. Men jeg var selvfølgelig glad dengang, og jeg syntes da også at jeg smiler på flere af mine billeder, og på de ridebilleder hvor jeg ikke gør, er jeg bare enormt koncentreret - dengang var det jo en helt ny måde at ride på, for mig.

Jeg tror aldrig der er blevet taget et billede med mig og Frida, hvor jeg ser direkte sur ud. Nærmere nogen hvor jeg ser ud til at være trist/tænker meget. Det kommer af, at på trods af at Frida giver mig så meget glæde, så minder hun mig også hver dag om, at vi en dag skal skilles. Og selvom det måske ikke er det negative man skal fokusere på, så har jeg svært ved andet sommetider. Det er min største frygt at miste min hest. Bare hun hoster, er jeg ved at begynde at tude, jeg kan slet ikke have det.

Men min hest er det bedste i mit liv, og det er derfor jeg har hende. For ellers var hun solgt for længst. Frida har INTET af det jeg leder efter i en ridehest, men gud hvor jeg elsker hende alligevel (-;

• #18   4. dec 2010 Hahaha Ida S, så burde jeg nok lade være at smile og grine hver gang Lille Lyn skaber sig xD

• #19   5. dec 2010 Jeg ser bare sur ud når jeg koncentrerer mig .. Det har jeg ihvertfald fået at vide .. Det har intet at gøre med at jeg ikke synes det er dejligt at være hos hesten og træne den, men når jeg træner, så koncentrerer jeg mig og smiler derfor ikke ..

Kommentér på:
At smile når man er ved hesten

Annonce