Himlen fik endnu en smuk stjerne {{forumTopicSubject}}
Ja, som overskriften siger, så har himlen i dag fået endnu en smuk stjerne !
Min lille plag på bare halvandet er netop blevet aflivet her til eftermiddag, og jeg er bare super ked af det, men ved samtidig at det var det bedste for ham .
Historien, kort fortalt:
Torsdag i sidste uge blev jeg ringet op af dem han stod opstaldet hos, at han lagde ned og ikke kunne rejse sig, jeg kom derud og der blev ringet efter dyrlæge, vi fik ham op, han var ret halt på venstre bag. Han fik selvfølgelig smertestillende og dyrlægen sagde at vi lige skulle se tiden an nogle dage, om det blev bedre . Fredag lagde han så ned igen og kunne ikke rejse sig, jeg ringede til min egen dyrlæge som syntes at vi skulle køre ham i røntgen, som sagt, så gjort . De viste en kæmpe mus i venstre bagknæ og en mindre i højre . Billederne blev sendt til Ansager dyrehospital, som skulle have opereret ham, og mandag ringede min dyrlæge med den triste besked at dyrlægen på Ansager mente at enn operation ville være uden formål, fordi chancerne for at han kunne komme sig var nærmest ikke eksisterende . Så skulle det hele sendes til forsikringen, som skulle godkende en aflivning . Og i dag fik vi så svar .
Er bare super ked af det, men samtidig lettet over at han har fået fred . Det er bare SÅ uretfærdigt at så ung en hest skal herfra så tidligt !
Tja, skulle bare lige ud med det .
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 97 Svar: 893
I forvejen ikke sjovt når man skal sige farvel, og det er da synd med sådan en bette en
R.I.P. ...
sep 2009
Følger: 43 Følgere: 53 Heste: 3 Emner: 164 Svar: 2.805
Føler med dig..
R.I.P
apr 2010
Følger: 24 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 78 Svar: 313
Det må have været forfærdeligt, selvom det er det bedste..
okt 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Heste: 2 Emner: 8 Svar: 31
kondolere..... nu er jeg meget spirituel, og tror på at vores højt elskede dyr altid vil være ved vores side, vi kan bare ikke se dem længere. måske det kan hjælpe dig lidt? hjælper ihvert fald mig
tænk på de evige græs marker og altid sol og sommer, høj latter og masser af dejlige smil og glade minder
okt 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 6 Emner: 89 Svar: 458
Han er et bedre sted nu hvor han ikke har ondt og himlen har fået endnu en stjerne
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 151 Svar: 3.194
Sender min dybeste medfølelse til dig.
jul 2010
Følger: 101 Følgere: 97 Emner: 124 Svar: 1.995
sep 2009
Følger: 35 Følgere: 39 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 40
Himlen fik endnu en smuk stjerne