Jeg har verdens sejeste hest! {{forumTopicSubject}}
Det kan jeg lige love jer for! :o)
For en måned siden var Lille Lyn et helvede at gå ture med. Hun bukkede, stejlede og ville absolut ikke frem.
Da hun ikke slider sine hove korrekt har jeg været nødt til at skaffe boots til hende. Disse fik hun så lov at prøve idag, da vi gik en tur op til busstoppestedet for at hente en af de andre opstaldere.
Det er en tur på cirka 2km, men det jeg jo så opdagede var at der SLET ikke er ryddet på den sti. Så vi gik 2km i en meter høj sne - Nej det er ikke en overdrivelse!
Og i kan tro hun kæmpede - Hun ville SÅ gerne gå frem når jeg bad hende om det, men det var tydeligt at det var meget hårdt for hende.
Når hun så sakkede lidt bagud, så luntede hun op til mig :o)
Kun en gang syntes hun det blev for meget, og tog sig så en lille løbetur ud over marken - Med mig på maven efter xD
Så jeg synes jeg har verdens sejeste hest, som idag var rigtig sød at gå med til trods for jeg udfodrede hende til det yderste!
Og så synes jeg også lige at boots'ene skal have en hånd for at blive på, og næsten ikke lukke sne ind til hoven!
feb 2010
Følger: 84 Følgere: 76 Heste: 1 Emner: 27 Svar: 1.168
hest er den dog ikke
haha hvor cute!
maj 2009
Følger: 60 Følgere: 109 Heste: 1 Emner: 312 Svar: 4.406
Haha kan lige se hvis mig og nicko skulle gå i en meters sne! Det er slemt nok for ham at gå i 60 cm. xD
okt 2006
Følger: 18 Følgere: 34 Heste: 1 Emner: 221 Svar: 3.096
sep 2008
Følger: 260 Følgere: 281 Heste: 1 Emner: 402 Svar: 6.285
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 475 Svar: 5.398
en hvor hyggeligt (: mine har pænt stået inde hele dagen desvære
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 151 Svar: 3.194
Jeg har verdens sejeste hest!