{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

Er folk bare syge i hovederne? {{forumTopicSubject}}

Enten er folk fandme blevet syge i hovederne, eller også er de bare ikke rigtig kloge!
Da min veninde og jeg, kom ridene hjemme fra hende, og var på vej tilbage til gården, kom vi på en cykelsti, og der kom en knallert.
Han gassede op, og kørte næsten op i røven på Wendy, og bagefter slingrede han næsten ind i min venindes pony.
Ponyerne blev jo selvfølgelig mega bange, og avantih hoppede og var ved at stikke af med min veninde og wendy stejlede med mig.
Det er ikke i orden!
Som f.eks da min veninde kom med avantih, og der kom der en lastbil og gassede op ved siden af hende.

Det er nu lidt provokerende, at man ikke kan ride i fred, uden folk enten skal dytte af en, eller gasse op osv..
Altså selvfølgelig må de godt dytte og gasse op, men man er det godt nok lidt hensynsløs hvis man gør det lige ved siden af en hest?
Der er jo ligesom heste som er bange for næsten alt.
Og man bliver jo nemt smidt af, hvis man ikke lige er klar til det.
eller måske er lidt uopmærksom?

- Hvad synes i ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er folk bare syge i hovederne?
  • #1   6. maj 2006 tror ikke man får gjort så meget med det... synes self. det er træls... selv rider jeg på en vei som ligger ret ved sidenaf e18, men der er vildtgjerde i mellem så der er ingen fare..
    Tiril R


  • #2   6. maj 2006 Kender det godt! Der blev også gasset op ved siden af mig og min veninde i går da vi var i skoven!

    Men jeg vil lige sige at det er ikke altid lastbil chaufførenen kan gøre for at lastbilen larmer..! Når de ligesom siger sådan en lyd som om de lukker luft ud, så er det altså ikke deres skyld..!
    Har virkelig hørt mange brokke sig over det!


  • #3   6. maj 2006 ja.. man skulle næsten tro de er syge i hovderne! eller også er der en skrue løs....=) jeg har prøvet næsten det samme bare på jackie...det var bare en bil... det er mega irreterende...

  • #4   6. maj 2006 Tiril:
    Nej.
    Jeg ved også godt at man ikke kan gøre særlig meget ved det.
    men det er da træls, at man kan komme slemt til skade, ved at der komme nogle er total hensynsløse, som ikke kan finde ud af at køre ordenligt?


  • #5   6. maj 2006 Kender det godt.!
    Jeg gik en med min hest da hun skulle vendes til trafikken.
    Der kom der en flok unge på knallerter og blev ved med at kører efter hende med vilje! Og min hest var lige ved at stikke af, så grinte de bare!


  • #6   6. maj 2006 Jette:
    Nej men stadigvæk!
    Det er jo heller ikke fordi at de larmer han blev bange!
    Det var jo fordi at den gassede op!

    Christina:
    Godt argument . =)


  • #7   6. maj 2006 Tina:
    Ja, nemlig.
    Det er jo et godt eks på at folk virkelig er mega hensynsløse.
    Skete der noget med hende, eller dig?


  • #8   6. maj 2006 ja var på tur.. og min hest begyndt at bakke for der var noget farlig sys den jo selv.. og der kom en mod kører bil og med det sammen tænket jeg PIS men bil ind til siden og vente til min hest havde taget sig sammen og jeg kom for en knallert som kort hel over i siden og lige så stille af sted..

    jeg var glad for alle var så flink til at sænke farten.. istedet for at gasse op alle hilset pænt og der var ingen problemmer


  • #9   6. maj 2006 Nej, der skete heldigvis ikke noget, men hun er enormt utryk ved vejen pga. af dem!

  • #11   6. maj 2006 Vi har en ridesti der går langs en vej og stort set hver gang man rider på den er der en eller anden idiot der dytter - skideirriterende! Da jeg red på rideskolehestene gjorde det ikke så meget, de var fuldstændig kolde, men frygter lidt første gang Queen oplever det... På den anden side, vi har et veterantog (kører kun lørdag i sommermånederne)ikke engang 50meter fra stalden, så hun bliver vel støjvant...

    Til: "Buur smiley Team spring poony !" nej, de må rent faktisk ikke dytte! Det eneste tidspunkt det er lovligt at dytte på, er når der er ved at opstå en farlig situation...


  • #12   6. maj 2006 Patricia:
    Jeg ved godt at de ikke må dytte.
    Men de gør det jo alligevel.
    og det er som regel unge mænd/kvinder for den sags skyld.


  • #13   6. maj 2006 syns os sådan noget er træls, igår, der var der en der kastede en øldåse efter mig, da jeg kom ridende på min hest..

  • #14   6. maj 2006 Ja... det kender jeg alt for godt.. Der var på et tidspunkt hvor jeg og min veninde som har part i min vallak.. red på tur sammen.. også kom der lige et stykke hvor hestene ikke ville gå vidre... så kommer der så en knallet billist... og begyndte så at råbe og enda DYTTE... efter os... sagde også pænt vredt at det da hvertfald IKKE... hjælper at dytte af os... og helt ærlig.. så var han altså voksen... voksen burde tænke bedre.. og ja.. folk er generalt dårlige til at vise hensyn til hestene....

    Nu er mine heste heldigvis også meget trafiksikker og lader sig ikke så nemt skræmme... men alligevel.. så er det fejt sådan noget... heldigvis oplever jeg tit at yngre folk på knallert sætter farten ned når de kommer forbi os.. så det er altid dejligt.. smiley


  • #15   7. maj 2006 Det er for dårligt !
    For noget tid siden var jeg også på tur med min kusine - hvor en knallert passerede forbi ponyen i FULD fart , og stjejlede på motorcyklen ved siden af os ! Hvor han derefter kørte ned af vejen alt hvad den ku trække - stjelende på hans motorcykel. Og det var også ligsom <b>Stine Heide</b> siger en voksen man, og giver hende fuld ret i det burde tænke bedre! Det er total uansvarligt - det her var altså med en grøft ved siden af og han holdt tæt op ad os og enda lige op til en rideskole ! - der er skilte hvor der står ridende ryttere på og alt muligt - men det tænker han jo ik på ;s . Bagefter var han ved og kører tilbage efter os, og jeg kan godt sige vi løb væk i en fart . Blev godt nok <b>GAL</b>, helt vildt gal, begyndte ogskrige efter ham og alt muligt :b sådan noget kan bare ikke være rigtigt .


Kommentér på:
Er folk bare syge i hovederne?

Annonce