{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smutte ud i det kolde vejr.. ??
  • #1   29. nov 2010 Hygge med dem, rider i ridehuset osv smiley ..

• #2   29. nov 2010 Ridehuset er ikke en mulighed.. Er lige blevet hentet fra bussen og bilen var ved at sidde fast på vejen pga snefyning.. Så hesten skal ikke i en trailer.. Ellers havde ridehuset været dejligt.. ( :

God ide med at hygge..

• #3   29. nov 2010 ' indtil videre har vi kun været på tur, altså Zakki og jeg, men det er meningen, at jeg fortsætter med det vi plejer ;). Plus han skal køres til smiley

• #4   29. nov 2010 jueg ture ikke ride tur pga af blæst, snefygning mm.

jeg rider slet ik idag. pga ridehuset er optaget.

• #5   29. nov 2010 Jeg ville da prøve at tage på tur, man kan altid vende om og hvis det er helt galt.. Nogen heste sys faktisk at sne der fyger er vildt sjovt smiley

• #6   29. nov 2010 Skal op at ride undervisning i aften kl 20 smiley
    Gudskelov for ridehus.

• #7   29. nov 2010 Uhhh.. Ridehus ville være gud.. Sidste år stod min pony stille i 1,5 måned pga sne og is.. Håber jeg ikke på iår.. Men ellers må han have den pause igen, det har de jo også godt af..

• #8   29. nov 2010 lige i dag har det simpelt hen blæst og snet som bare pokker. så har været ude og lykke hyppern ud.. han sys det var meget sjovt og rende rundt med mulet nede i sneen med løftet hale, han spise det hø der var lagt ud og så stillede han sig ved ledet og ville ind så det kom han..

det bliver nok kun til strigling og hygge lige i dag da jeg selv ikke har det for godt.

Men min hest går uden sko og står egentlig fantastisk godt fast så vi skridter en masse ture, og her på lolland har vi kn fået 15cm sne, håber på vi får lidt mere sne(en halv meter ville ikke skade) og lidt hårede frost, for så har landmænedne ikke noget i mod vi rider på markerne

• #10   29. nov 2010 Jeg har været ude og prøve part idag, der var 5 andre i ridehuset, så vi tog det stille og roligt ( skridt + trav ), og vi havde kun 20 minutter før "mini-ridning" begyndte, og dér skulle vi være ude igen, og så skridtede/travede jeg en lille tur ud. :o) hvis man holder sig i den dypere sne er der ikke glat, og hvis hesten går uden sko kommer der heller ikke kramper under hoven. ;o)

• #11   29. nov 2010 Jeg rider skridt & trav ture, det er få steder jeg tør lade hende galopere, det er jo svært at vide hvad der er under sneen :S
    Jeg har heldigvis ridehuskort, men er ikke derovre mere end 2-3 gange om ugen, da det tager 45 minutter i skridt hver vej smiley

Men forhåbentlig kan jeg holde hendes form nogenlunde ved lige!

Kommentér på:
Smutte ud i det kolde vejr.. ??

Annonce