835 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hest i jule-gave?? Hmmmm? Hest i jule-gave?? Hmmmm?

Det hænger sådan sammen at jeg ønsker mig en hest i julegave. jeg ved godt at det er enhver pige's drøm men det er nu min part jeg ønsker mig...
dem der har dem vil gerne sælge til mig, og siger at vi bare skal komme med et bud. jeg ønsker mig kun en hest intet andet.
problemet er at jeg ikke ved om jeg har tid?? jeg har et marsvin og der er to til på vej og jeg har også en hund og en kanin. jeg ridder 3-4 gange om ugen og kan altid få hel part hvis jeg vil. jeg er 13 år og 14 til januar kan det betale sig at købe en pony nu eller skal jeg bare ride ham måske få helpart og så måske få en hest i sidste ende?
hvad syntes i??? min mor og far er ikke sikre på at de har råd men hvis jeg selv kan finde et billigt sted hvor den kan stå så går det måske?? jeg er virkelig i tvivl håber der er nogen der kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hest i jule-gave?? Hmmmm?
  • #1   20. nov 2010 har du råd til at holde hest?

der skal betales smed, opstaldning, vaccinationer, foder, hø og halm og der skal også være penge til uforudsete ting.

du skal også have tiden til den HVER dag.

hvis du har de 2 ting, kan jeg ikke se noget galt i at du får din part som din egen smiley

• #2   20. nov 2010 Når du ikke nu er sikker på at du har tid, skal du lade være. Egen hest kræver meget mere tid end en part.. Så synes du skal beholde parten eller få helpart på den. Opstaldning og alle andre udgifter mm. skal man også være hundrede procent sikker på man har råd til inden man anskaffer sig en hest...

• #3   20. nov 2010 Jeg har styr på hvad det kan komme til at koste og jeg har også tid til den men måske kan det ske at de andre dyr bliver lidt forsømt én af mine veninder har egen pony hun bruger alt sin tid på den har aldrig tid til andet men det er også noget hun vælger selv hun vil ikke andet hun er der ude fra. kl4 til kl.8 hver hverdag og i weekenderne er hun der ude endulængere :)?

• #4   20. nov 2010 han er 1 skal det lige siges og han er velskolet og kun 7 år gammel

• #5   20. nov 2010 det er jo også noget helt andet line når man bor der hvor man har sin hest jeg bor i hus med stor have men der ligger ikke lige en billig privat stald i nærhende det tager en godt cykel turs tid?

• #7   20. nov 2010 line

jeg skal også have tid til at lave lektier og mine venner har de sammen interesser (staves) som mig så de vil nok nogenlunde det samme smiley

• #8   20. nov 2010 Synes du lyder til at være utrolig meget i tvivl, og bare af den grund synes jeg ikke du skal.
    Du kommer selv med argumenter mod at skulle have hest.
    Tror du skal vente til du er hundrede procent opsat på at skulle have den hest. Vi kan jo dybest set heller ikke bestemme noget for dig smiley

Tror du skal holde dig til halv- eller helpart, indtil du ved med 100 procent hvad du vil smiley

• #9   20. nov 2010
    Du er 14år og går i folkeskole, lyder heller ikke som om du har job og kæreste = for mig og se har du massere af tid!

Kommentér på:
Hest i jule-gave?? Hmmmm?

Annonce