{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring med Torben Andersen ?
  • #1   16. nov 2010 Tak på forhånd

• #2   16. nov 2010 Det ham som hjælper med at læsse problem heste ik ? =)

• #3   16. nov 2010 dårlig erfaring!

• #4   16. nov 2010 + Skee Old Gaard +

Har ingen anelse, jeg hørte bare om ham gennem en veninde og så ville jeg lige høre om jeres erfaringer.

Jacqueline B

Med hvad, altså sådan at hans heste ikke har særligt gode forhold, eller at han snyder med et eller andet, o.s.v. ?

• #5   16. nov 2010 Hestehandleren ik?

God erfaring. Har byttet flere gange men mister jo penge hver gang.
    Briza & Nuser er fra Torben.
    Der er nogle søde ridepiger på stedet :O) De kan altid fortælle lidt om hestene.
    mvh merete

• #6   16. nov 2010 Jake, Nikita og Benno på min profil kommer fra ham smiley

• #7   16. nov 2010 Han snyder folk.. han havde fået lavet undersøgelse på 3 heste jeg skulle købe.. og den så fin ud, men da vi fik dem hjem, kom alle fejlene frem. vi fik dem undersøgt og de fejlede alle noget..

• #8   16. nov 2010 Sidst jeg kom med min mening om ham her i forum, var der en der ringede ham op med et link til min hjemmeside, og bildte ham ind, at jeg havde kaldt ham idiot, dyremishandler, sindssyg, tosset og meget mere. Efterfølgende ringede Torben mig op, og vi havde en meget lang snak/diskussion, som endte med at jeg skal ud og se ham træne en dag..

Det er sådan set hvad jeg "ved" om Torben..

• #9   16. nov 2010 Der er 2 Torben andersen - En hestehandler og en der hjælper med problemheste. Tror du mener hestehandleren smiley

• #10   16. nov 2010 Nå for søren :o) Jeg talte om trailermanden smiley

• #11   16. nov 2010 både gode og dårlige.. Man skal passe godt på og tjekke hesten for alt og virkelig prøve den af, men der er også mange dejlige heste, men man skal huske ar se sig godt for- alle steder

• #12   16. nov 2010 Den bidløse vegetar! - Liberamus Equos !:

Hvad er det du ikke kan li ved trailer Torben? Jeg synes han er intet mindre end fantastisk smiley !

• #13   16. nov 2010 Det er jo tit "opgivede" heste han for ind, så det er de færeste man ikke skal lægge meget arbejde i, når man for dem hjem...
    Forholdene er fine nok.. han er igang med at få bygget bokse ( hvis ike han er færdig ) de kommer også på store folde.:o)

Han har nogle piger der oppe til at ride hestene, ( efter min mening ) dog syntes jeg en del af dem går meget op i at hestene skal gå med hovedet nede, og de ( dem jeg har set ) saver dem i munden. ! smiley

MEN, man kan jo sammenligne det lidt som en dyrehandler, dyrene skal bo der i en kort periode, og har derfor ikke lige så fine forhold som private heste ejere giver deres hest. / ligesom at dyr i de fleste dyrehandlere bor med mange dyr pr/ bur, og ikke bliver nusset med. De skal jo forhåbentlig hurtigt videre. :o)

• #14   16. nov 2010 Jeg har aftalt med Torben Andersen at jeg ikke udtaler mig om min mening, før jeg har set ham live og dermed kan udtale mig 100% om min egen mening smiley

• #15   16. nov 2010 torben har mange gode heste af enhver kvalitet- hans forhold kan man ikke klantre på nogen måde, de kommer på folde og står i store bokse, og får RIGELIGT med mad, kommer der engang imellem og han forhold er meget fine ingen heste lider overlast der, synes du uanset hvad skal tage derop og gør dig din egen erfaring,...

da der altid er mening om hestehandlere både gode og dårlige hestehandlere kan snyde Lige så meget som en privat...
    tilkendgæld kommer du ikke i problemet med at sælge en dag hvor tidligere ejer gør krav på den...
    så igen vil jeg sige gør dig din EGEN erfaring - som regel kan du komme tilbage med den uden problemer og bytte den...

• #16   16. nov 2010 Hvis det er Torben Andersen, der træner heste bla trailertræning kan jeg varmt anbefale ham smiley Jeg har en shagya-hoppe der har haft seks andre triler-trænere på og intet - stort set - hjalp. Hun kom ikke ind!
    Torben havde hende hos sig i 3 uger - og har trænet meget fint med hende og nu har hun lært det og hun er meget, meget mere tillidsfuld end hun nogensinde har været før. Så ....ham kan jeg kun anbefale...
    Hestehandler Torben A. kender jeg ikke...

• #17   16. nov 2010 Vil ikke anbefale at købe hest hos ham..

• #18   16. nov 2010 ¤ Corneliussen ¤ Snart med frieser ¤
    vil i ikke forklare tråd starter hvorfor? i stedet det er jo det hun ber om...

• #19   16. nov 2010 Det er hestehandler Torben Andersen fra SØLVMOSEGAARD I RØNNEDE/FAKSE! der er tale om ikke trailer torben

• #20   16. nov 2010 Jacqueline B

ja så må jeg da også lige komme med min mening! Ikke at jeg kender Torben - hestehandler, men helt ærligt! ...

hvem pokker køber heste uden at få sin egen dyrlæge til at handelsundersøge dyret??

det er da DIN mand der skal sige god for dyret til det DU vil bruge den til?!
    Om sælger kan lave en handelsundersøgelse dyret går igennem har da ingen betydning...

• #21   16. nov 2010 kan absolut IKKE anbefale ham......

• #22   17. nov 2010 Hvis det er først gang du skal ud og købe hest, skal du hvae en med der har forstand på det, hvis du vælger at købe heste hos Torben Andersen, hestehandleren i Rønnede.

Vi var ude for ham for en månedstid siden og der havde han én pony, som lige var noget for os.
    Den var rigtig rigtig fin, men han ville ikke lade os have den på prøve først i 2 uger, da der var mange interesserede i lige netop den pony.

Han er ved at få lavet hele sin stald om til bokse, så den følge de nye regler

• #23   17. nov 2010 Christina Lodberg *

Det er ikke første gang jeg køber hest, men når jeg har været ude og kigge på heste har jeg næsten altid en med mig til at hjælpe mig med diverse ting.

• #24   17. nov 2010 Jeg har ikke selv købt derfra, men har prøvet heste dernede, og stort set alle rideskolehestene fra min gamle rideskole var fra ham smiley super søde og fine ponyer de fleste af dem, og så vidt jeg husker har de det ganske fint i forhold til hos så mange andre hestehandlere smiley
    men ja man skal jo altid passe på, specielt når man køber fra hestehandlere, så det er altid en god idé at have en erfaren med, og så selvfølgelig få den handelsundersøgt smiley

• #25   17. nov 2010 Jeg syns generelt ikke private sælgere er mere ærlige end hestehandlerne!
    Af de hestehandlere jeg har kommet hos gennem årene er Torben Andersen èn af de bedste. Har aldrig set nogen på stedet behandle hestene hårdt/dårligt.
    mvh merete

• #26   18. nov 2010 kan kun give merethe ret i dette, da "private" jo ofte ved 100% ved hvis deres heste fejler noget, og vil gerne have så meget for dem som muligt så "skjuler" disse fejl. som regel hvis hestehandlere sælger heste kan man få fine heste for få penge, og de har dem sjældent den i længere tid, så ved ikke hvis de fejler noget så hestehandlere er mindst lige så ærlige som private....

Kommentér på:
Erfaring med Torben Andersen ?

Annonce