hvordan skal man sige det? {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg er rigtigt rigtigt dårlig til at fortælle min vendine at hesten ikke skal stå hos hende aligevel, efter jeg har fundet et sted til ham 5 km fra os af, efter vi er flyttet.
Jeg vil jo gerne have min lille mand så tæt på jeg som muligt. Efter vi er flyttet har jeg bare ikke kunne finde opstaldning til ham før igår og som jeg skal ude og se på her kl 4. Som sagt ligger stedet kun 5 km fra os, og hos min veninde er der altså ca 20-25 min der ud i bil.
Hos min veninde er der ikke mulighed for at han kan komme på boks, men at han skal gå i løsdrift (vi har haaft heste til at gå i løsdrift før, så intet problem der). Det sted vi skal ud og kigge på er osse løsdrift, men hun har osse bokse(de er pt bare ikke ledige). så han vil på et tidspunkt kunne komme på boks.
Hos veninden er der ikke bane eller hus på stedet, men der er ca 2 km der fra. Hos dem v i skal ud til er der bane på stedet og hus hos naboen.
Hos veninden koster det 600 + foder, det er som sådan billigt nok, men derudover kommer jo så osse benzin eller bus kort og så skal der stadig gås 3 km ca.
Hos de andre koster det 1300 + foder og hø/wrap og der kan jeg cykle ud til eller så tager det jo ikke lang tid og køre der ud.
Hva fand*en vil i gøre ?
Hjælp
apr 2008
Følger: 55 Følgere: 65 Heste: 3 Emner: 14 Svar: 3.182
jul 2005
Følger: 55 Følgere: 62 Heste: 5 Emner: 359 Svar: 4.362
Det vil en veninde kunne forstå.
mar 2006
Følger: 94 Følgere: 90 Heste: 3 Emner: 24 Svar: 206
apr 2009
Følger: 46 Følgere: 40 Heste: 7 Emner: 73 Svar: 625
jan 2005
Følger: 136 Følgere: 139 Heste: 7 Emner: 504 Svar: 2.257
okt 2006
Følger: 18 Følgere: 34 Heste: 1 Emner: 221 Svar: 3.096
jun 2009
Følger: 66 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 38 Svar: 606
men men men jeg blev rigtig ked af det, ikke fordi hun flyttede hesten hjem det var jo soleklart det bedste . Men nu savner jeg hende helt sindsygt meget i hverdagen for hun er en kanon pige der kom og passede sin hest hver dag . sammenholdet samværet og hyggen er jo væk . nu har hun jo sit eget og jeg mit, så vi ses ikke så meget mere .
jeg kan godt følge dig og det er jo som du selv siger. det bliver meget nemmere hvis du flytter din hest .
held og lykke med det
jun 2009
Følger: 66 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 38 Svar: 606
hvordan skal man sige det?