630 visninger
|
Oprettet:
køb af pony {{forumTopicSubject}}
hejsa
jeg har købt en lille pony hoppe på 102 i stg. og nøj hvor er det bare dejligt at købe en som er så tidligsfuld og rar. hun skal bruges til min søn kan få en trækketur på og så ellers bare ren hygge.
hvad med jer har i også fået det i ønskede eller da i købte hest
maj 2008
Følger: 137 Følgere: 124 Heste: 2 Emner: 259 Svar: 3.038
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 475 Svar: 5.398
jeg ønskede mig en lille megte hidsig Ox'er der var tilredte og klar til stævner.
Jeg fik en dejlig blanding af paint og appalosa meget bred og kæmpe stor. helt rå. men dog meget hidsig og har temp som en araber
aug 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Heste: 5 Emner: 217 Svar: 2.030
Tillykke med ponyen!
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 41 Heste: 7 Emner: 6 Svar: 51
Det viste sig at ejeren var små bange for ham og sagde nej til at købe ham og så slog jeg til, jeg måtte bare eje ham.
Han var og er stadig min drømme hest, selvom jeg ikke havde regnet med at jeg nogen sinde skulle eje en traver .
Hesten jeg snakker om hedder König..
tillykke med alle jeres heste/ponyer
mar 2008
Følger: 138 Følgere: 121 Heste: 11 Emner: 263 Svar: 7.601
Jeg søgte en hest 3- ?år og tilredet, springhest, 150 og op efter og så nogle andre ting
Men fik 4års kun haft rytter sidende 150cm er dog vokset 10cm siden:) og så var det dressur hest:)
Nu er han så tilgengæld det jeg har drømt om:) 160cm høj, går Lb lidt La dressur, 6år, springer 90cm i bane, 120cm i enkeltspring og 165cm i løsspringning:)
Jeg kunne bar ikke stå for hans øjne, og var faktisk dem der var grunden til jeg købte ham, har tit overvejet at sælge ham, men kan bar ikke, han er alt for mig, han har fået mig til at indse mange ting med min ridning og har fået mig til at arbejde meget fra jorden og lært mig og ride på benene og med sædet, ja han har gjordt meget for mig, og tilgengæld gør jeg alt for at han har det så naturligt som muligt når han er på fold og sådan og en masse hygge:)
køb af pony