{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
630 visninger | Oprettet:

mimi n
mimi n
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

køb af pony {{forumTopicSubject}}

hejsa

jeg har købt en lille pony hoppe på 102 i stg. og nøj hvor er det bare dejligt at købe en som er så tidligsfuld og rar. hun skal bruges til min søn kan få en trækketur på og så ellers bare ren hygge.

hvad med jer har i også fået det i ønskede eller da i købte hest

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af pony
  • #1   8. nov 2010 Ja, jeg hår fået et stort ønskeopfyldt :- )). Min helpart er tilsalg og så var der en ude og prøve ham, og hun var sååå vild med ham, og det lød til de gerne vil købe ham, og hvis de gør det, så er jeg stensikker på han får det godt! :-D.

• #2   8. nov 2010 ej hvor dejligt

jeg ønskede mig en lille megte hidsig Ox'er der var tilredte og klar til stævner.

Jeg fik en dejlig blanding af paint og appalosa meget bred og kæmpe stor. helt rå. men dog meget hidsig og har temp som en araber

• #3   8. nov 2010 Muffin og Nemo er som vi ønskede Milana er noget anderledes end vi fik at vide og købte hende som, men det går bedre (Men ikke en børnepony), hunkræver lidt erfarende personer, men vi holder jo af hende alligevel.

Tillykke med ponyen!

• #4   8. nov 2010 det var slet ikk meningen jeg skulle købe hest, men min veninde har hest der hvor han kommer fra og hun sagde hvis han ikk blev solgt ville ejeren køre ham til slagtning, så der hvor jeg havde part sagde ja til at få ham på prøve, da jeg så ham og red på ham første gang vidste jeg det var hesten for mig.
    Det viste sig at ejeren var små bange for ham og sagde nej til at købe ham og så slog jeg til, jeg måtte bare eje ham.
    Han var og er stadig min drømme hest, selvom jeg ikke havde regnet med at jeg nogen sinde skulle eje en traver .
    Hesten jeg snakker om hedder König..

tillykke med alle jeres heste/ponyer

• #5   8. nov 2010 Puha nej ikk rigtig..

Jeg søgte en hest 3- ?år og tilredet, springhest, 150 og op efter og så nogle andre ting

Men fik 4års kun haft rytter sidende 150cm er dog vokset 10cm siden:) og så var det dressur hest:)

Nu er han så tilgengæld det jeg har drømt om:) 160cm høj, går Lb lidt La dressur, 6år, springer 90cm i bane, 120cm i enkeltspring og 165cm i løsspringning:)

Jeg kunne bar ikke stå for hans øjne, og var faktisk dem der var grunden til jeg købte ham, har tit overvejet at sælge ham, men kan bar ikke, han er alt for mig, han har fået mig til at indse mange ting med min ridning og har fået mig til at arbejde meget fra jorden og lært mig og ride på benene og med sædet, ja han har gjordt meget for mig, og tilgengæld gør jeg alt for at han har det så naturligt som muligt når han er på fold og sådan og en masse hygge:)

Kommentér på:
køb af pony

Annonce