Overdrevent glad !! kanon dag !! {{forumTopicSubject}}
Jamen jamen . hvor skal jeg starte . :o)
I dag var dagen hvor mig og mine forældre havde tænkt os at give den hoppe jeg må "få" (Låne som min egen på ubestemt tid) en aller sidste chance . Den har været skør oppe i hovedet og jeg har ikke rigtig vist om jeg gad bruge energi på den . da det ikke virkede som om jeg nogen sinde ville komme nogen som helst steder med hende , (længere forkaring . så pyt med den :). hehe .
Men afsted til den gård hvor hun står kørte vi . Og læssede hende op i vores trailer og kørte hende ud til hvor jeg har chilli Ville lige se hvordan hun reagerede et andet sted . og håbede på det bare var den mindste smule bedre end der hvor hun står . Hvor hun tænder af når hun er alene og kan høre de andre vrinske :z . da jeg har haft planer om at flytte hende længe pga. det !!
Vi tog hende i ridehuset med det samme . Da jeg ikke ville risikere noget . (som at hun bare skulle løbe sin vej , hvilket ikke ville være første gang så . Jeg ved sku hvad jeg gør . Men det er ikke nemt med mine små 50 kilo at tumle en hest på langt over 500 kilo . der godt er klar over hvor STÆRK den er haha )
Nå men det tog hun skide pænt hun løb lidt frem og tilbage . og sådan . grr. savle savle . ;D Kæft hun er fin når hun løber . Havde ikke lige set den side af hende før hehe sorry , sys var hun var så søø <33
Hun har ikke rigtig før vist interesse til mig på den der venlige måde . men jeg prøvede at ignorede hende . altså sørgede for at stå med ryggen til . og hele 2 gange på ca. et kvarter kom hun hen for at nusse . fuuck . glad blev lille stine Anden gang begyndte hun at gå efter mig . ihh <33
Nå . Men vi besluttede os for at sætte hende ind på nærmeste stald gang . og der gik hun noget så fint ind . ikke noed med at tonse afsted som hun plejer !! og stod også dejligt stille der inde !! mig i chok . troede faktisk at hun ville reagere lidt voldsomt . Som hun gør der hjemme hvor hun står . men heldigvis nej Vi striglede hende . Og stod en masse om hende . og hun var sku kold i røven . Skønt !!!
Hun har haft tynd mave i vinter så tænkte. Hvad med at prøve vaske det væk . (intøret lort i hele halen :S og os lidt på benene ) tog først en spand med sæbe vand og fjernede det på benene . men kunne ikke dy mig . og prøvede at trække hende ned i vand spiltorvet for at skylle halen. Hun gik fanmer lig ned . og stod noget så roligt . Er 110 % på at hun aldrig har prøvet noget lign. Så stolt blev jeg sku .
Har virkelig set en side af hende idag jeg ikke troed var der . Troed var hun var en halvt psykopat hest . hehe
Men idag så jeg den sødere side af hende .
Jeg er sku solgt . og noget så forelsket i den lille krudt ugle . Glæder mig til at få sat nogle manere ind i hende så jeg kan ride hende ordenligt til . (: hun er kun lidt mere end rytter vant . hehe ;P så der er sku noget at gå i gang med . Hun var virkelig noget så fantastisk idag . Så håber på at få en kanon hest ud af hende . Det skal der sku nok komme ud af hende i enden (: wee
Ved godt det er lidt af en roman og måske lidt usammenhængene . Sorry . men :
Stine in love <333 hahahah
Har oprettet hende inde ved mig hvis i sku være intereseret . billederne er ikk de bedste pga. skod kamera . men når jeg får hende flyttet får jeg nogle nye
jan 2005
Følger: 262 Følgere: 251 Heste: 9 Emner: 824 Svar: 6.702
Tiril R
jan 2006
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 4 Emner: 198 Svar: 9.374
mar 2005
Følger: 139 Følgere: 132 Heste: 6 Emner: 212 Svar: 1.505
Jakob : hehe . jaer (: Lyder det os til du har . 13 nice hehe
mette : årh skod . Hader lorte dage hehe
Overdrevent glad !! kanon dag !!