Fremskridt! :D {{forumTopicSubject}}
Jeg har endelig fået lov til at arbejde med Donna. For 3 uger siden.
Folk mente hun aldrig blev ridepony, pga hendes sind.
Hun var vildt nervøs og gik i vejret over ingenting. Gemte sig væk i et hjørne og vendte det hvide ud af øjenene.
Jeg har så arbejdet her de sidste 3 uger med hende.
Nu kan hun gå ture uden at stikke af, af frygt.
Og det store fremskridt er at jeg kan tage dækken af og på uden hun går helt i panik.
Og så i dag gik det så godt at jeg næsten kom op på hende, uden hun gik i panik, lå bare hen over hende og lagde vægten over på hende.
Det er virkelig store fremskridt da alle andre har opgivet hende.
Er virkelig stolt af min pige.
dec 2006
Følger: 22 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 196 Svar: 1.507
apr 2005
Følger: 63 Følgere: 58 Heste: 5 Emner: 77 Svar: 251
Og hun er bare blevet så rolig.
dec 2006
apr 2005
Og tak for støtten.
dec 2006
Det var så lidt ;o)
dec 2007
Følger: 50 Følgere: 60 Heste: 6 Emner: 99 Svar: 1.168
Jeg har haft min bette vild hest i snart et år, og det er først inde for de sidste par måneder at fremskridtene virkelig træder i kraft... vi har så heller ikke arbejdet særlig meget med ham, da han skulle lære alle basic regler på ny også i omgang med andre heste, og hvor lære man bedst det, på folden selvf af de andre heste.. og det har simpelthen været en så stor opgave for ham, at han ikke har haft overskud til ret meget...
men så som i dag løb han efter mig på folden, han vrinsker glad når jeg kommer, han går roligt med mig, både med tov, men også uden... der er lang vej, men vi skal heldigvis ikke nå noget...
så det bliver da spændene at se hvad hun bliver til når hun kommer af med sin angst...
apr 2005
og det er da også rigtig fint at han er så glad for dig.
Fremskridt! :D