{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

Sadelmager, sadelhandler, Jylland? {{forumTopicSubject}}

Hej,
Vi har en sadel til salg, og har haft den på nettet i flere mdr, men desværre ingen held. Så nu ville jeg hører jer om, I kender du sadelhandler, som køber sadler, eller tager de i kommision. Og som I har haft held med. Da det er virkelig nødvendigt at komme af med sadlen, så vi kan få en springsadel.

Håber på nogen som kan hjælpe.
Mvh. Stephanie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sadelmager, sadelhandler, Jylland?
  • #1   29. okt 2010 Lohmanns..
    (link fjernet)

Tager både sadler ind, sælger og bytter.. hun er rigtig dygtig

• #2   29. okt 2010 mener Michael fra horze tager gamle sadler ind til vidersalg, men er ikke sikker...

• #3   29. okt 2010 kokspang sadelmageri gør i hvert fald, han solgte min i løbet af få måneder, ærgerligt for mig da jeg så gerne ville have den tilbage da den anden ikke lå godt efter nogen tids brug, der havde han lige solgt den og det var vidst efter 4 måneder.
    Han tager 10-15 % i kommision

• #4   29. okt 2010 Jeanette: Mange tak for svar smiley Jeg har nu sendt en mail, for at høre om Lohmans er intersseret i vores sadel.

Mia J : Michael fra Horze, har vi haft ude til at tjekke sadel til vores pony. Min far bryder sig ikke rigtig om hans måde at arbejde på såeh smiley

Pia: Tak for svar smiley Jeg prøver lige at snakke med min far, da det er ham som bestemmer. Og så tror jeg at vi lige sender en mail til ham inden, for at høre om han er interesseret i at tage den i kommission smiley

Kommentér på:
Sadelmager, sadelhandler, Jylland?

Annonce