{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Heste spark eller Horse Balance
  • #1   29. okt 2010 Jeg kan klart anbefale heste spark - synes det har et godt indhold af de forskellige næringsstoffer. Prøv om du kan google det, kan pt. ikke huske de eksakte tal smiley

• #2   29. okt 2010 Ikke hestespark - den bliver kuldret i hovedet. Hellere Build up mix fra Dodson & Horrell - det virker glimrende.

Ellers kan du med fordel give ølgær. Det giver balance i maven, og øger hestens appetit. Gå langsomt over til andet foder, især når hestens mave er så sart... Men pas på med for meget vægt øgning, den er ikke så gammel, så resten kommer med muskel opbygningen når du begynder at træne seriøst smiley

• #3   29. okt 2010 I Horse balance er der kun 7% stivelse , men kan ikke finde noget indhold på heste spark, ej heller hvor meget hun skal have?

Cowgirl : Hvad koster Build up mix fra Dodson & Horrell ? Samt er der stivelse i? Hvis hvor meget?
    Ved det skal gå langsomt : ) Men hun må ikke blive tyndere, og må godt tage ca. 100kg på

• #4   29. okt 2010 Jeg har kun gode erfaringer med hestespark. Synes det er fint foder til en rimelig pris.

• #5   29. okt 2010 Jeg har kun gode erfaringer med hestespartk. Min hoppe har kronisk dårlig mave, og det hun fungere bedst på er helt klart hestespark :o)

• #6   29. okt 2010 Hestespark hedder 2 kg daglidt ved 500 kg. hest og vedligeholdende arbejde. Ved moderat arbejde 3 kg.

Ved ikke lige med stivelsen i den, men tror det er meget lidt.

Hestespark er billigt og indeholder alt en hest behøver. Hvis man skal fede en hest op bruger man ca. ½ gang oveni, men pas på det er gået rimelig stærkt på mine. 1 mdr. og de var i fin form, glemte så at sætte fodret ned igen og så blev de for tykke.

Overgang til nyt foder skal være min 1 uge med nyt foder + gammelt foder blandet sammen.

• #7   29. okt 2010 Tak Berit: Når min belgier er udvokset, skulle hun gerne have en vægt imellem 900-1000kg, så det bliver alligevel noget af en mængde hun skal have, når hun når så langt. Derfor ville der også være dejligt at vide hvor meget stivelse der er i, og protein, da hun får protein igennem sin wrap.
    Hvor meget wrap får din hest?

• #8   29. okt 2010 De få ca. en favnfuld morgen og aften. Det vel omkring 7-10 kg, 2 gange dagligt.

Jeg vil se om jeg lidt senere kan læse på sækken med stivelse og protein, men vil ikke love, da jeg har svært ved at bukke mig gr. lammelse.

• #9   29. okt 2010 Okay mange tak : )
    Hvad koster sådan en sæk?

• #10   29. okt 2010 Tror det er 115 kr. sækken, kan variere lidt fra sted til sted.

• #11   29. okt 2010 oki tak : )

• #12   29. okt 2010 Er der 20 eller 25 kg i?

• #14   29. okt 2010 Hvor meget sukker er der da i ? : )

men nej sukker er ikke sagen, måske mig der ikke forstår det, men er også mange der giver melasse, det er jo også bare sukker næsten.

• #15   29. okt 2010 heste spark kender jeg ikke, horse balancer er jeg lige begyndt at bruge, men vil ikke anbefale til så en unghest og som også skal tage på, den er jo lavet til nøjsome heste :o) hvis jeg var dig ville jeg købe et foder der var til føl og plage, jeg har en veninde der også har en 2½ års oldenborg/fuldblods hoppe, hun har svært ved at tage på, hun får TM bredder og hun er bare blevet så pæn efter 1½ md, i flot foder stand og særdeles flot skindene pelsen, så den kan godt anbefales også så er den meget billig :o)

• #16   29. okt 2010 Randi : jeg er ikk meget for TM bredder da der er 27 % Stivelse i, synes det er meget, især når min belgier skal have en større mængde end alm. str. hest.
    Årh det er sku svært, når hesten skal tage på, og ikke stoppes med stivelse : (

• #17   29. okt 2010 Der er 20 kg. i en sæk.

Der står ikke noget med hvor meget stivelse der er i.

Der er byg, havre, luserne, majsflager, soja og meget mere i + en masse vitaminer. Det står ved vedligehold : 2 kg + 5 kg Wrap og 2 kg halm.

• #18   29. okt 2010 Det er lidt melasse, men ikke ret meget.

• #19   29. okt 2010 Tak Berit : )
    Læste et sted at der ca. var 17% stivelse i, men var bare hvad en anden bruger havde skrevet, så hvor pålidelig oplysningen er ved jeg ikke ; )
    Ellers lyder det ikke så tosset : )

Kommentér på:
Heste spark eller Horse Balance

Annonce