{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
521 visninger | Oprettet:

udlandet vs. hest {{forumTopicSubject}}

Hej..
jeg står i den situation at jeg har fået tilbudt et job i thailand til april, efter jeg er færdig på skolen (bygningskonstruktør). Der er stort set ingen jobs at få med det herhjemme, og har så en god kammerat der arbejder i thailand, og derfor kan skaffe med arbejde dernede, som det jeg er uddannet til...
Nu er det jo bare lige at jeg har en hest som jeg absolut ikke vil af med. Og om arbejdet dernede er for et år eller mere, ved jeg ikke... Men uanset hvad, vil det se skide godt ud på mit cv, når jeg hjemvender til dk...

Men, ville i tage hesten med derned? mener det koster 18.000 pr vej for hesten.. ville i få den opstaldet i en fuldpasser stald? eller udleje den??
at sælge er absolut ikke en mulighed... Han skal blive ved mig til han ikke kan mere...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udlandet vs. hest
  • #1   20. okt 2010 Hvis der kun er tale om et år så ville jeg få den passet... Det gjorde jeg selv, da jeg skulle til USA.. Det var så kun i 3 måneder smiley

• #2   20. okt 2010 Jeg havde nok valgt at sælge.. Som du siger, så ved du ikke hvorlænge det drejer sig om. 1 år eller 2 er også langtid at være væk fra en hest.. Hvad gør du hvis udlejer og hest bare ikke passer sammen, eller at der sker noget uventet.. så sidder du nede i thailand, og ikke kan gøre så meget.. ?

Jeg ved godt det er svært at skulle sælge, og jeg ville have det på samme måde.. Men et job må komme i første række.. Det skal trods alt give dig husly og kunne leve.. smiley

• #3   20. okt 2010 Og synes også det virker vildt at rive hesten til et andet land når man ved det ikke er permenent... Og ikke mindst møg dyrt