{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

Uha, bølgerne har gået højt.. {{forumTopicSubject}}

Ja, nu var jeg ikke online i går aftes, og har derfor siddet og gennemlæst diverse indlæg fra i går aftes, og der er da vist et par små misforståelser der lige bør rettes. smiley

"Diktatur" på HG?.
Jeg ved ikke rigtigt om diktatur er det bedste ord, men nu ER det en privatejet side, hvilket gør at ejerne suverænt bestemmer reglerne..

"Magtmisbrug"?..
Som der er gjort opmærksom på utallige gange, er hver enkelt tilfælde, hvori der skal foretages sanktioner af den ene eller den anden art, en vurderingssag, som ifølge retningslinierne vurderes efter bedste skøn af den hjælpe-admin, (eller ejeren), der kigger på sagen, og foretages hurtigst muligt..
I nogle tilfælde bliver der endda "holdt møde" om visse sager, eller overdraget, hvis en HA er i tvivl om hvilket udfald sagen skal have...

"Indlæg slettet "uden grund"..

Bliver et indlæg slettet, vil det være fordi at den pågældende "sletter" har set det som brud på retningslinierne, hvilket IGEN er en vurderingssag fra det ene tilfælde til det andet..

"Frysning og sletning"..

Her kan man også se at nogle personer føler sig uretfærdigt behandlet..
Husk lige på, at folk kun kan slettes ved at de er stemt ud af andre, så her ER der faktisk en form for demokrati.
smiley

Og her til sidst.. "Jamen, jeg har jo betalt for at være med på denne side, så jeg må vel også bestemme noget?"..

Nej, det må man ikke... Man læser retningslinierne INDEN man opretter sin bruger, og kan man ikke lide reglerne for sitet, lader man være med at oprette sig. smiley

Forslag til ændringer er derimod altid velkomne, og kan sendes til ejeren af siden oppe i kontakt-dimsen i toppen af siden..
smiley

Håber det kunne besvare et par af de ting der blev "debatteret" i går, og ellers kunne man jo lige tage at gennemlæse retningslinierne igen, da de ind imellem bliver opdateret, og det er altså hver enkelt brugers eget ansvar at holde sig opdateret med disse opdateringer..
smiley

Hav en god dag..

Mvh. Michael


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uha, bølgerne har gået højt..
  • #1   23. apr 2006 Hvis ikke du Janni var værrere?? (:

  • #2   23. apr 2006 Hvem der var "værst" har intet med noget at gøre..
    Den der bliver "anmeldt" af utilfredse folk får "balladen"..
    smiley

    Nu er dette lige en lille afvigelse fra reglen om IKKE at diskutere enkeltsager, men jeg vurderede lige at en forklaring på den der "problemstilling" Janni nævner er på sin plads...
    I dette tilfælde har der så ikke rigtigt været nogen der brokkede sig over dig, Janni, og derfor fik du ikke "ballade". smiley

    Så nej, der har ikke været tale om forskelsbehandling, hvis man ser bort fra hvem andre brugere "beklagede" sig over i dette tilfælde. smiley

    Håber dette kunne hjælpe lidt med at se hvordan det hænger sammen. smiley

    Mvh. Michael


  • #3   23. apr 2006 undskyld jeg blander mig, men er disse sider ikke lavet så man kan hygge sig med andre hesteejere? Jeg vil meget hellere bruge tid i stalden end her på denne side, og det har intet med at der er en dårlig stemning eller andet. Jeg bruger denne side til at snakke med andre hestefolk, og se på alle de skønne dyr!

    Forstår ikke helt hvordan der kan komme en så dårlig stemning? Men synes bare alle lige skal huske at trække vejret! Tag en slapper eller hvad i siger.. Hyg jer med andre heldige hesteejere.. smiley Så måske der ikke er nogle der er så uheldige at blive frosset.. ? bare et måske dårligt forslag..

    Men hav en hyggelig søndag, med jeres vild dejlige heste eller ponyer

    Og undskyld jeg blander mig, holder ikke med nogle, men synes bare at


  • #4   23. apr 2006 har læst nogle af dem.. Tænkte nok jeg vile få den i hovedet.. syntes bare at det har stået på længe at folk er utilfredse.. ;D
    Og tænkte bare at hvis man bare kunne hygge sig herinde og se på alle de smukke heste, så ville stemningen måske ikke være så anspændt.. Men der er jo nok noget, siden folk stadig er utilfredse.

    Hilsen Liv


  • #5   23. apr 2006 Jeg syntes personligt at man bliver behandlet retfærdigt her på HG..
    Syntes det er en god side og man bliver jo hverken slettet eller frosset uden grund..
    Jeg syntes det er nogle gode, retfærdige og meget venlige HA der er på siden!
    Nogle gange syntes jeg folk brokker sig uden grund over dem.. De er her jo kun for at gøre siden til et bedre sted at være..!?


  • #6   23. apr 2006 team D.I.B 1:

    men gør de så siden til et bedre sted at være.??? det jo spørgsmålet til 1 million..!!!


  • #7   24. apr 2006 Kunne i ikke snart lave det forum tekst??
    Folk laver jo indlæg til hygge-forum fordi der står man SKAL lægge dem der - "off topic" er til ikke heste-relaterert snak... - jeg er ligeglad med hvor mange gange i har skrevet det herinde, det er ikke alle der er på forum hver dag, eller overhovedt bruger det, der står forkerte oplysninger - og indtil det ikke er rettet burde i ikke slette de indlæg, det MINDSTE i kunne gøre var at flytte dem!

    Det er virkelig irriterende, især fordi der er givet fejl-oplysninger!


  • #8   24. apr 2006 Det var så lige et sidespring - men det er simpelthen noget værre møg at i sletter så mange indlæg pga. fejlpostering (som er sidens ejen fejl - det er simpelthen så irriterende, og jeg kan ikke se hvorfor det er SÅ nødvendigt at slette dem - er det bare for at have noget at lave??

Kommentér på:
Uha, bølgerne har gået højt..

Annonce