{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lammepad str?
  • #1   18. okt 2010 Jeg har en 17 tommer sadel, men i øjeblikket låner jeg en str. 16 lammepad af min veninde, og den passer faktisk fint.
    Havde selv en lammepad i str. 17 men der er ikke så stor forskel på størrelserne synes jeg.

• #2   18. okt 2010 ligger din sadel perfekt skal du ikke have noget under, det kan gøre den modsatte effekt, det gjorde det ved min så har intet under udover underlag

• #3   18. okt 2010 SOK:Okay tak.
    Tanja L: Det er nemlig det den ikke gør, den er lidt for høj fortil og så ville jeg ligge noget ind for at støtte..

• #4   18. okt 2010 ahh okay, tror du skal have en str pony mår det er en 16½, men ellers må man jo prøve den og passer den ikke kan man få den byttet, eller køber du den over nettet?

• #5   18. okt 2010 Jeg har et lammeskind fra Christ i str pony , og det ligger fint under min 16'5er smiley

• #6   19. okt 2010 Tanja L: Ja havde nemlig fundet en her på nettet af mærket medilamb, i str full de siger de har brugt den til en 16" også og har også fundet en herinde af samme mærke hvor der står"Kan også bruges til 16 tommer", så det kan jo være de er lidt små i størrelsen(;

.DiNO<3 ! .:Ja okay,(; det er åbenbart lidt forkelligt fra mærke til mærke(;

Kommentér på:
Lammepad str?

Annonce