Så kom ponyen.. ... Bandit :-/ {{forumTopicSubject}}
Ja så landede ponyen idag og alt gik som smurt.. Hun er uden tvivl droningen på folden/løsdriften og styre de andre basser med hård hånd/hov
Jeg lod hende drøne lidt rundt og ville så lægge hendes dækken på. Dækkenet havde hun intet problem med, men pludselig blæste hun afsted.. og jeg manglede den ene strop :-(De andre synes jo hun var meget spændene så de fulgte efter.. Nå, men hen og snakke med hende igen, men hver gang jeg tog fat i grimen løb hun..... Nå så ud og hente lidt gulerødder, hun kom hen igen, tag fat og hun løb.. og sådan fortsatte det også med tov i grimen osv.. Til sidst var vi 2 en holdte de andre væk med gulerødder og hun stod så bomstille og dækkenet blev spændt.. Vi kælede og talte til hende og lod hende gå stille og roligt, men ØV! for en start.. Jeg er jo bange for, at hun bliver en man skal drøne efter ude på folden og som river armen af en... Jeg trøster mig med, at de andre var omkring hende hele tiden og hun følte sig trangt,??? for løb hun ned i den anden af folden og jeg kaldte, så kom hun blæsende tilbage igen.
Imorgen tror jeg, at jeg bare går ind på folden giver nogle gulerødder, kælder og snakker og går ud igen .. Eller?? Hun kender mig jo ikke og efter dette her.. Skal vi vidst lige ha"talt" lidt om tingene.. Hvad siger i??
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Hesten er vel bare overenergisk fordi den lige er kommet til et nyt sted og evt. også lidt stresset?
Så reaktionen undre mig ikke rigtigt.
aug 2007
Følger: 57 Følgere: 53 Heste: 4 Emner: 49 Svar: 1.787
og det er slet ikke så dårligt at være det..
apr 2010
Følger: 27 Følgere: 27 Heste: 2 Emner: 164 Svar: 469
Så kom ponyen.. ... Bandit :-/