{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

Jubii Jubii Hest søndag {{forumTopicSubject}}

De Der heste og jeg har ikek været til og skelle af.... siden jeg var Lille...
Har passet en masse heste for andre og for 4 år siden købte jeg selv min første pony.. og han var min bedste ven.... men måtte sælge ham i vinters dajeg lige med et stod uden hus og hjem og et sted til ham.. og min far kunne ikek tag ham hjem... øv øv og det har kostet mange tår... da jeg har savnet ham...

Skulle have have haft et hingste føl, Paplo, Som kun er et halvt år... og der ville gå 3-4 år før jeg skulle ride på ham .. og der var kun råd til en hest da jeg skulle 15 af de lange for ham.. og så den have lavet pas og kasterets.. så koster han 5 mere.. plus man siger det koster 10 om året og have et føl/plag(ung hest) ... SÅ var begynde synes det var en dum ide med det føl men det var jo et føl af mine ynlings hest...

og S å have jeg kigget på andre heste og så så jeg ham her:

(link fjernet)

og have kigget på ham her længe og så have hun sat ham ned, og så kom jeg til og sige til min svigermor, i tirsdag da vi skulle til og malke at jeg have forelsket mig rigtig meget i en anden hest.. og så snakket vi om jeg skulle finde en anden hest en det føl, og så skrev jeg med hende der havde den her(Tarzan).. og sagde jeg var meget vild med ham og gerne ville have ham hvis han var i OKI stand(altså havde 4 ben og var oki i hovedet) ...

Så ringet jeg til ham jeg skulle købe føllet af, onsdag morgen og spurgte om jeg godt kunne springe fra.. og det sagde han var oki og den havde dyrelæge for tiden... da den havde vokse værk og havde dyrelæge(flere penge ud af vinduet hvis jeg skulle have den)

SÅ kunne det ikke stærkt nok me dog ringe til Tarzans ejer... og så snakket jeg med mine sviger forældre om det og så viste det sig min svigerfars bror bor tæt på og han ville gerne køre ud og kigge på ham da vi har 116 km der op....

og så skulle han ringe tilbage til min svigerfar,, og så ringet han til mig og sprugte " er det en kamel du skulle have?" og så tænke jeg "årh nej... så er det bare en dårlig hest.." men han sagde det var den finste hest og den skulle jeg bare købe...
og nu skal vi bare hente ham søndag.. og glæder mig så meget...

Kan bare ikke vente,,,, synes bare alle mine ned tur bare er vendt til det bedste her i Jylland med min dejlig kæreste og hans fantasikt total dejlig famile. I love YOU

Plus mine sviger forældre godt vil have ham stående til vi bliver færdig med bokse...
og det vil gerne passe Lasse mens vi henter ham...
og Peders søster vil gerne tag med ud og købe nye ridebokser mandag...

kan man få det bedre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jubii Jubii Hest søndag
Kommentér på:
Jubii Jubii Hest søndag

Annonce