{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

Kursus Susan Kjærgaard {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley

Jeg er så uheldig at min hest har været forfangen tidligere og vil nok ikke kunne holde til dressur igen.
Men så vil jeg jo stadig gerne ride i skoven.
Jeg var ude og se et arrangement idag hvor en ved navn SUSAN KJÆRGAARD var der.
Er helt vild med hendes metoder hvor hesten skal slappe af fysisk og mentalt.

Nogen som har noget erfaring fra hendes kursus?
eller andet viden

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kursus Susan Kjærgaard
  • #1   2. okt 2010 Hvilken rideform arbejder hun med ?

Alm. dressur, akademisk eller ? Ved ikke hvem hun er, men det lyder interessant. smiley

• #2   2. okt 2010
    Heste med adfærdsproblemer og tja... I det hele taget vældigt mange ting.... Hun kan lidt af hvert :o)
    Også springe - hun har sprunget lands stævner.

http://www.blueberryhill.dk/

• #3   2. okt 2010 synes der er mange gode ting hun underviser i osv. synes i hvert fald man skulle ofre nogle penge på det smiley

jeg har bla. blandet min egen træning med noget af hendes... men ellers så har Richard Withers været en STOR inspiration for meget (meget meget meget større end Susan) han erså også en af verdens bedste horsemann.... men han bor jo desværre i usa, ellers ville jeg være til hans kurser hver uge smiley

men synes helt klart du skulle prøve Susan, hun er rigtig dygtig :)O

• #4   2. okt 2010 Char: Kender du hendes ca priser?

• #5   2. okt 2010 Jeg synes at de metoder Susan underviser efter er super gode! Man skal være villig til at indse sine egne fejl og ville lære af dem, men så kan man også komme rigtig langt i samarbejder med sin hest.
    Jeg mener der plejer at være nogle priser for undervisning på hendes hjemmeside, som Krikken linker til. Mener det er inde under "om BBH" eller sådan noget..
    Jeg var også til "hestenes verden" idag og synes slet ikke Susan fik "solgt" sine metoder godt nok, men hvis du er blevet interesseret i at høre mere fik hun jo nok "solgt" ideerne godt nok alligevel smiley

• #6   2. okt 2010 nej, eller jo kan tjekke det... hendes hjemmeside hedder noget med blue berry hill, så du kan nok godt selv finde hendes hjemmeside :)... lidt lettere du selv tjekker da du ved hvad du er ude efter smiley

Kommentér på:
Kursus Susan Kjærgaard

Annonce