{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Helpart
  • #1   23. sep 2010 en helpart betaler alt der har med hesten at gøre, dog ikke forsikring, men alt andet, det er som at låne hesten hvor den bar bliver stående..
    men så har rytter jo os hesten hele tiden og må alt med den (undtaget mishandle og sådan self.)

• #2   23. sep 2010 Ja det var osse det jeg regne med. Tak for svart.

• #3   23. sep 2010 har helpart og betaler 700 kr. inkl. undervisning....

• #4   23. sep 2010 har helpart, og betaler 500 kr i måneden smiley

• #5   23. sep 2010 Når jeg skal ha' helpart på Jake kommer det til at koste mig 2850 kr. fordi han er 5 cm. over pony grænsen. Hvis han var 1'er ville det koste mig 2150 kr.

• #6   23. sep 2010 Afroditte med plethesten Jake. GO VEGAN! * : det var godt nok dyrt. du kan jo have din egen hest for midre end det smiley jeg ville tage 1000 kr for en part 5-6 gane om ugen smiley

• #7   23. sep 2010 cecilie..
    Helpart er jo hvor man har hesten alle dage, må gøre med den som man vil, alt ligesom hvis den er udlånt, hvor den bar står det sted ejer ønsker.. men alt andet er som hvis den er udlånt

• #8   23. sep 2010 tror man ser forskelligt på hvordan heltpart er. kan godt se hvad du mener men jeg synes bare at 2850 er helt sindsygt at betale for en hel part

• #9   23. sep 2010 Hans ejer har mange heste og lejer dem ud til rideskolen. Men ja. Det er hammer dyrt

• #10   23. sep 2010 cecilie, synes jeg egentlig ikk:)
    Hvis du tjekker hendes profil kan du se det er på sjælland smiley så er faktisk billigt..

Men ja når jeg hører ordet helpart ser jeg det som at hesten er ens som ved udlån, og ved udlån betaler man også alle udgifter, den eneste forskel jeg ser på de to ting er at ved udlån bestemmer lejer hvor den skal stå, ved helpart bestemmer ejer hvor den skal stå

• #11   23. sep 2010 jeg har min egen hest på sjælland for meget mindre end 2850 kr om måneden

• #12   23. sep 2010 »' Melisa smiley ! : ja det synes jeg helt bestemt det er smiley 400-500 kr ville vare mere passede efter min mening smiley

• #13   23. sep 2010 Men i skal også tænke på, at jeg ikke skal købe hesten og betale dyrelæge smiley Det skal heste ejere.

• #14   23. sep 2010 cecilie okay, så har du os været heldig..

Men 4-500kr for helpart det er ikk meget, det er hvad man normalt giver for halvpart (2-3dage om ugen)

Nu har jeg selv haft gratis helpart, og ønsker ikke penge for nogle rider mine heste, men det er hvad jeg har erfaret her på fyn..

• #15   23. sep 2010 400-500 kr var for 2 gange om ugen . hvis du læser lidt længere oppe smiley var der en der spurgte om 900 kr var for meget for 2 gange om ugen smiley jeg selv ville nok tage omkring 1000 kr for 5 gange om ugen så jeg selv havde hesten 2 gange om ugen. hehe men nu skal min slet ikke have nogen form for part . det er bare min mening smiley

• #16   23. sep 2010 ja men så det os stadig kun halvpart smiley

prøv tænk sådan her, der er en der skal passe og ride din hest hver eneste dag som var det personens egen, det eneste du vælger er hvor den skal stå, så du kan ikke bare lige tage ud og ride den medmindre hun siger hun ikk kan ride den dag..
    Ville det så ikk være mest fair at hun stod for alt for hesten udover forsikring?? er jo hende der rider den, er hende der slider hovene, er hende der bruger udstyr er hende der evt. skader hesten, eller "ejer hesten" under evt. sydomsforløb..

Ved ikk om det har fået dig til at ændre syn på det

• #17   23. sep 2010 jo helt sikkert kan godt se hvad du mener smiley men kan ikke rigtig sætte mig ind i hvorfor man skal have en hest hvis der alligevel er en anden der skal have den som sin egen smiley

• #18   23. sep 2010 cecilie det så en anden side af sagen:) det kan jeg heller ikk..

Jeg selv søger part for at få min hest ud og starte stævner, intet andet, har en helpart på min hoppe som er min bedste veninde, og hoppen er desideret købt til hende, ingen af disse to ting koster noget som helst, andet end det de selv køber eller hvis de vil have undervisning starte stævner eller sådan altså eget forbrug

• #19   23. sep 2010 ja det kan jeg også bedere forholde mig til smiley

• #20   23. sep 2010
    Definer en helpart? :o)

Er det en der har hesten som sin egen? Altså som udlån bare hvor hesten bliver stående? Eller rider du stadig?

Jeg har Maja helt for mig selv og må ride så meget jeg vil, betaler jeg ingenting for smiley

• #21   23. sep 2010 Jeg kender nogle der "låner" deres heste ud der hvor jeg kommer, og hun tager 700 kr. pr. måned for en helpart. - Hvor rytteren har hesten som sine egen alle dage i ugen.. Hun skal jo så også betale undervisning, stævner osv.ud over..

Synes ikke man burde betale det hele pånær forsikring, for så kunne man jo stortset bare købe sin egen hest? Og der må jo være en grund til folk "låner" den ud som helpart - for at få hjælp til hestens motion og lignede så mener jeg ikke man skal betale så meget?

Men det er min mening (: Synes da også meget det kommer an på hvor meget hesten og låner kan?

Kommentér på:
Helpart

Annonce