504 visninger
|
Oprettet:
Bliver du mobbet? {{forumTopicSubject}}
jeg vi bare høre om jeg der ensten der bilvver mobbet her ind
jeg vi også greng høre om dem der også bilver mobbet da sted få skole i rideklubbe , der hvor man bo?
jegbilver mobbet meget
hilsen line
jan 2006
Følgere: 163 Heste: 2 Emner: 800 Svar: 10.515
Tror lidt grunden til at jeg ikk er blevet mobbet er pga. at jeg har et rigtigt <b>stort</b> temparment og flipper tit ud .. har også været oppe at slås et par gange .. <i>ups</i> d: Men jeg vandt ( :
jul 2005
Følger: 100 Følgere: 91 Heste: 1 Emner: 54 Svar: 127
feb 2006
Følger: 65 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 360 Svar: 3.824
Ej hvor latterligt!! Hvilke kødhoveder gør dog det?? Og så herinde hvor det eller kunne være så hyggeligt!! Ved du hvad - jeg er ret sikker på at dem der mobber dig, i virkeligheden er dem der har problemer!!
aug 2005
Følger: 3 Følgere: 2 Heste: 2 Emner: 178 Svar: 1.141
Selvom jeg umiddelbart burde være et typisk offer for mobning - jeg er 'anderledes', går i det forkerte tøj og mit hår er helt forkert (gg, "Mona, Mona") jeg gider ikke grupper og kliker, o.s.v. - så har jeg aldrig følt, at jeg blev mobbet.
Men det er nok også fordi, at mobning præller af på mig, og jeg insisterer selv på at være 'uden for'.
Jeg er ikke bleg for, at få folk til at føle sig meget utilpas.... det er et tallent jeg har arbejdet lidt på.
Med korte ord, så tror jeg nok, at jeg giver igen - bare meget værre, end det der var forsøgt på mig.
nov 2005
Følger: 194 Følgere: 170 Heste: 7 Emner: 392 Svar: 2.540
her ind
er pomeler jeg har en fjordhesten
og så jeg er ordbild og har svært ved at staver
og i skole er den jeg er lidt tyk ( er 172 høj og vægt 70 kg)
men jeg kan jo ikek gøre få den
så bilver jeg klader luder .fed so og fed sæk
og klader os og gå hjem og slut din fars P** og din mors****
jeg er bare få ked af den
jeg har få vidt af den (jeg står på) hun sys jeg skulle tager mig liv pga så være vi jo fri få høre på den i time nå der har være pobemer
jeg har det bare lort til nu
sammen er det også hvor jeg bor
sieg"gå ud foran bus og bilver kørt ind så vi er fri få at se på dig grim"
den gøre man så ondt på en
nov 2005
B1 > Fair Points <
den har jeg også pøver men nå jeg sige imod
så slå og spak de på mig
jeg har MÈGET ar /sår og skade efter dem
som en dag jeg stå ved pc i skole så være der 2 der spiller bold ud så lukek jeg dør pga jeg ikke vi har bold i hovden
så kommer han løbe en af den anden dør jeg spak og slå mig så jeg jeg kun rejre mig og jeg kunne ikke kommer væk først få 4 til 5 min kommer er 3 lærer og toger ham væk der være jeg jo banke til blødes
jeg har meget dråling ryg nu og den en skalde på hejde
nov 2005
jan 2006
Følger: 55 Følgere: 53 Heste: 5 Emner: 105 Svar: 1.092
En ting man aldrig skal drille folk med er Ordblindhed og talblindhed. jeg har en veninde som er talblind og hendes bror er ordblind, det har kostet dem mange problemer igennem deres liv, og det tager hårdt på dem når de bliver kaldt dumme af folk. Lige netop de to ting kan man som menneske ikke gøre for..
min venidne (den talblinde) var meget tyk i folkeskolen og blev også altid mobbet. Hun havde det mindst lige så svært som dig, da hun læste dette her blev hun meget gal. da det mindede hende og hendes eget liv. det lyder ikke til at dit liv er særlig nemt. du burde prøve at få dine forældre til at hjælpe dig,men nu ved jeg jo ikke hvordan dine forældre er.
Det virker måske hårdt at sige dette her, og det skræmte også min veninde meget det hjalp først hende da hun kom væk fra det liv hun havde med dem som mobbede hende i skolen osv. hendes forældre tog hende ud af hendes skole og plantede hende et nyt sted. det hjalp hende, og hun fik hjælp til sin talblindhed.
Jeg synes det er forfærdeligt at folk mobber dig selv herinde. det burde simpelthen ikke være meningen at de skulle gøre det.. dette her er jo et sted hvor vi alle skal have det godt sammen.
De mennesker som mobber er ofte selv dem som har problemer, og det er sandt. dem som mobber dig er dem der har en lav selvfølelse og de kan kun selv komme igennem dagen ved at gøre dit liv dårligt. De har ofte problemer hjemme. Hvem mobber dig herinde??
jan 2006
nov 2005
vi har snakken med dem
pga jeg næsten år gå i 10
kan vi ikke få tilskud til den
jan 2006
det kunne ellers have været en løsning på dit problem...
kan du tage 10 klasse på et center? det ville jo være godt for dig hvis du kunne komme væk fra den forfærdelig skole....!
apr 2006
Følger: 74 Følgere: 73 Heste: 5 Emner: 49 Svar: 625
aug 2005
Følger: 125 Følgere: 124 Heste: 2 Emner: 25 Svar: 250
Der er selvfølgelig altid nogle drenge der har sagt nogle stikkende ord men det er ikke det store.
på Rideskolen er der heller ikke noget mobning kun bagtalning men det er der vel på alle rideskoler?
nov 2005
ja den er man nok men der jo ikek så mere gøre ved det
jeg har en bare svært liv
den enget tid jeg er gald der er nogen jeg er sammen med luffe og fax og kamille og så min hunde
eller jeg er bare ikke af den og har ikek lidt til gå ind i by alden
få jeg har ikke nogen ven
jeg sover stå op kl 6 med bus til 645 i skoel lidt til kl 8 og så fri fra skole kl 1430 så med bus hjem hjme ved 5 tiden så spiser og skla laver lestik og så i seng
så gå det fra mandag til fredag
nov 2005
jo vis jeg kunne men jeg gå jo på en skoel for ordbildt
nov 2005
det tror jeg
jun 2004
Følger: 57 Følgere: 55 Heste: 8 Emner: 329 Svar: 4.214
sep 2005
Følger: 57 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 137 Svar: 805
Line V; Hvor forfærdeligt.. hvad fanden er der galt oven i hovederne på folk der siger sådan..
nov 2004
Følger: 132 Følgere: 134 Heste: 5 Emner: 231 Svar: 4.020
feb 2006
Følger: 61 Følgere: 51 Heste: 1 Emner: 19 Svar: 91
Det er nogle grusomme ting du udsættes for. Jeg får det helt dårligt at at læse det. Jeg kunne godt tænke mig at spørge:
1. Har de skoler du har gået på gjort noget for at prøve at stoppe mobningen?
2. Du skriver du går på en skole for ordblinde. Dem der driller dig der er de også ordblinde?
Mobning er noget af det ondeste. Mange gør det for at blive mere populære og så er det "sejt" at vise de andre i klassen at man tør. De andre i klassen holder med den der har mest magt fordi de er bange for at de selv skal blive drillet. Mange af dem der holder med den der mobber synes måske det er forfærdeligt at behandle andre sådan, men de tør ikke andet.
Jeg ville sådan ønske at den der starter mobning stoppes af de andre i klassen. Så er det nemlig ikke så sejt at mobbe længere.
Jeg håber sådan at du en dag slipper fri for alle de sindssyge mobbere.
Jeg tænker meget på dig.
Stort knus.
feb 2006
Følger: 61 Følgere: 51 Heste: 1 Emner: 19 Svar: 91
Det bedste at gøre ved mobning er, at der bliver taget konsekvent fat i mobberne fra skolens side, og simpelthen smide dem ud af skolen. Det kan jo ikke være rigtigt at det er den, der bliver mobbet, der bliver nødt til at flytte skole for vedkommende kan jo ikke gøre for det.
nov 2005
jeg sys det er godt at se nogen drenge her ind
Sanne C
den ved jeg ikke men de tror de er sej
Julie - LzkaR Freja Team Araber J
ja det håbe jeg også men jeg er mobbet siden jeg gik i børnhave
så det er lidt svæt at se lys foran af hult
<3Diamond og Rikke<3 .
det er også godt man ikke gøre det
Camilla P
1. jo skole pøver på at stopper det med dreng/pige har vis tager mage fra dem fordi det vilke ikke
nå jeg har være op og sige nå der har være pobelmer så kommer du ned og snakke med dem nå de så gå så skal du helne sig på mig om jeg har saget det
2. jo de er men de har måske også andet pombelver
Bliver du mobbet?