{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
332 visninger | Oprettet:

::)? min dag. {{forumTopicSubject}}

keder mig så ville lige skrive hvordan min dag gik oppe hos hesten -jupitor- (=?
Jeg tog min hest, ned i "sommerfolden" samme med min veninde, (det den stor fold, fyldt med trær.)
så mig og min veninde går lidt væk fra julle, (han er løs), og spiser noget mad som vi have med der nede.
og da vi så går hen til julle igen ser vi at han har spist min "guffe'pose" ? fra wendy? hele posen ? var væk, og det linede at han ikke kunne trække vejet ? men det gik hurtit over, så havde han det fint igen !håber bare ikke a han bliver syg ?
jeg tager hesten op på byvang igen sammen med min veninde, og rider lidt der i grime og tog, min veninde står ude på en fold sammen med sin hest, & giver den noget hø, og min pony elsker jo mad, så når han ser det , løber han lige ind i hejnet, og ud på hoppe'folden, jeg får hejnet lige ind i maven så jeg falder af ;s? jeg siger bare godt der ikke var ståd i. så nu kan jeg næsten ikke gå, for har pisse ondt i ryggen ;s.
<i>ja det var så min dag ! </i> den var ikke så go.
hvad med jers dag ? har det gådet fint (=?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ::)? min dag.
  • #1   15. apr 2006 Puha min daq :
    Kl. 15.17 var jeg ude på rideskolen for at ride Sebastian lidt, skulle se om han stadig er halt. Så besluttede jeg mig for at ride en lille tur i det perfekte vejr, og det gik faktisk ok.. lige indtil der kom en stor farlig traktor, sebastian blev så bange at han galoperede forbi den, og ja, jeg var ikke forberedt på det! Kan i gætte hvem der var ved at ryge af? : )

Ellers en helt almindelig daq : )

• #2   15. apr 2006 Min har været fin. smiley
    Filippa var <b>mega</b> sød. Gik rigtig fintfor ike at sige pisse godt smiley
    Bagefter skiftede jeg dækken på hende. Så nu er vi gået over til overgangsdækken ligesom så mange andre.
    Da ddet blev wrap-tid skulle Filippa have til sidst, da vi lige skulle teste hende. Hun er nemlig meget utålmodig og begynder at sparke i boksen hvis hun ikke får først. Det gjorde hun selvfølgelig igen.
    Så fik hun nogle bandager på og derefter en sparkekæde og så kunne hun lige prøve på om hun sparkede igen. Eller det kunne hun jo ikek når hun ahvde kæde på smiley Det syntes hun ikke var spor sjovt ! Så hun stod bare på det samme sted fra hun fik den på og til jeg tog hjem og spiste sin wrap .
    Hun får den så af her i aften, da hun jo ikke er vant til at stå med sådan en tingest.

Men min dag har været rigtig god. Og så gik jeg en lille tur med Flips hvor vi stod og græssede lidt et sted inden vi gik hjem igen smiley Det var hygge !

• #3   15. apr 2006 min dag har da også været god. smiley

var ude ved diamond ved 12 tiden, hvor jeg mugede ud. så gik jeg ud på folden lidt, for at snakke med vores heste. jeg kom først ud til ham igen ved 5 tiden, smiley men så red jeg ham også der. han gik <i>rigtig</i> godt i dag. (men gør han jo altid) smiley han var ikke så stiv og balancen var også ok.
    og nu sidder jeg så her. hehe

• #4   15. apr 2006 min deg i dag gik fint men ik´det var en meget dårlig dag i går...
    for jeg var ude og ride og det var en dårlig dag det ku jeg bar mærke så lig pluslig for vi for meget fart på i svinget og så væltede hun ned over mit ben...
    av av...
    men det var ikk så meget mit ben det var galt med for der skete et eller andet da vi væltede for mine muskler i min skulder har det ikk særlig godt...
    men det var heldigvis det eneste det skete det nåede ikk og ske noget med min hypp det var bar det bedste...
    for jeg er så van til det nu så det gør ikk mig så meget...

• #5   15. apr 2006 men jeg er ogs ret træt af at være på skadestuen...
    har været der ude nu to gange på ca. tre måneder...
    begrund a heste....
    heldigvis er der ikk sket noget med hestene kun mig og det har aldrig været så slemt igen med mig....

Kommentér på:
::)? min dag.

Annonce